Yeniler İçin Vsro Anlatımları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Konuyu başlatan #1
Katılım
23 Tem 2015
Mesajlar
1,700
Beğeniler
11
Konum
K.MARAŞ
Silkroad Private Server Kurulumu (Detaylı Anlatım)

Yeni formatlanmış bir sunucuya VSRO kurulumu anlatıyoruz. A'dan Z'ye herşeyi bir videoda bulabileceksiniz. Ekstradan yararı dokunabilecek bir çok bilgiyi de sizlerle paylaştık. İndirme bağlantısını tek bir klasör şeklinde MEGA'da vermekteyiz dosyaları tek bağlantıdan tek tek indirebilirsiniz. 

Videoda yapamadığınız, aklınıza takılan veya hata alırsanız buradaki vSro Sorunlar Ve Çözümleri kategorisine konu açarak sorabilirsiniz.

Portlar.txt dosyası güncellenmiştir.



:indir:

Silkroad Private Server Kurulum Dosyaları (MEGA)

KONU LİNKİ: http://www.vsroforum.com/konu-vsro-patch-atma-versiyon-ayarlama.html​

[hr]


vSro Patch Atma - Versiyon Ayarlama

Merhaba arkadaşlar,
Bu videolu anlatımda Patch atmak için ön hazırlıkları, Patch atarken dikkat edilmesi gereken hususları ve Patch'in nasıl atılacağını anlattık.
Umarım sizler için yararlı bir video olmuştur, iyi seyirler..

UYARILAR !! 
1) Videoda bahsedilen satırlar ve truncate query'si bu konunun altındaki EKLER bölümündedir.
2) Videoda değinilmeyen bir konu var; Server Files klasörünüzün içerisinde "Patch_Internal" isimli bir klasör olmalı ve Patch öncesi içi boş olmalı. Aynı şekilde yine Server Files içerisinde "Patch_Internal_Comp" isimli bir klasör olmalı ve bu "Patch_Internal_Comp" klasörünün içerisinde de "patch_upload_temp" isimli bir klasör olmalıdır. Aynı zamanda yine Server Files içerisinde "9_22" isimli bir klasör olmalı. Yine Server Files içerisinde "download_files" isimli bir klasör olmalı ve bu "download_files" klasörünün içerisinde de "9_22" isimli bir klasör olmalı. Buna çok dikkat ediniz.



KONU LİNKİ: http://www.vsroforum.com/konu-silkroad-private-server-kurulumu-detayli-anlatim.html​

[hr]

SMC Schedule Ayarları (Battle Arena, CTF,  Kale Savaşı gibi Zaman Ayarları)

Arkadaşlar merhaba,
Bu videoda sizlere SMC'mizde bulunan "Schedule" yani "Zamanlama" ayarlarını anlattık. 
Videonun içeriğinde Battle Arena zaman ayarlaması, Capture the Flag (CTF) zaman ayarlamaları, Kale savaşının zaman ayarlamaları, Honor Update, Roc-Medusa-Job Cave ve Titan Unique'lerinin zaman ayarlamalarını anlattık.
Çok kapsamlı bir video olup dikkat edilmesi gereken önemli hususlara değindik. 
Umarım sizler için yararlı bir video olmuştur, iyi seyirler..



KONU LİNKİ: http://www.vsroforum.com/konu-smc-schedule-ayarlari-battle-arena-ctf-kale-savasi-gibi-zaman-ayarlari.html​

[hr]

Vsro Aspx Panel Kurulumu

Vsro Aspx Panel Tamamen ücretsizdir. Videoyu izleyerek yapabilirsiniz. yapamayan olursa yorum atsın.


                                                
:indir:

PANEL İNDİR

KONU LİNKİ: http://www.vsroforum.com/konu-vsro-aspx-panel-kurulumu-videolu.html​

[hr]

S1030 HATASI ÇÖZÜMÜ

Arkadaşlar bu videomda sizlere karakter kurarken alınan S1030 hatasının çözümü detaylı olarak anlattım.
Videodaki adımları tek tek izleyip, eksiksiz olarak yaptığınız taktirde sorununuz çözülecektir.




Not: "Teşekkür Et" butonuna tıklamayı ve +Rep vermeyi unutmayın :)

KONU LİNKİ: http://www.vsroforum.com/konu-s1030-hatasi-cozumu-detayli-videolu-anlatim.html​

[hr]

Bu videodamda sizlere sro_client.exe 'yi Level Cap ve Mastery ile birlikte expressionlarını kullanarak editlemeyi anlattım.

Dikkatlice dinleyip, izlerseniz sorunsuz olarak sizlerde kendi client'inizi editleyebilirsiniz.

Bu işlemi piyasadaki kurnazlar, 50-100 TL ücret karşılığında yapıyor. ;)


Not 1: İlgili dosyalar video altındaki açıklamalarda mevcuttur.

KONU LİNKİ: http://www.vsroforum.com/konu-vsro-sro-client-exe-editleme-videolu-detayli-anlatim.html​
 
Konuyu başlatan #2
Katılım
23 Tem 2015
Mesajlar
1,700
Beğeniler
11
Konum
K.MARAŞ
Birçok şey aynı mantıkla yapılmaktadır, aşağıdaki konulardan mantığı anlayarak dilediğiniz değişikliği yapabilirsiniz. Örneğin npc görüntüsünü değiştirmeyi öğrenerek mobun da itemin de görüntüsünü değiştirebilirsiniz. Rehberler kısa ve öz şekilde anlatılmıştır anlamadığınız bi yer olursa yorumda belirtin ben veya forumdan arkadaşlar detaylı yardımcı olacaktır. 


1 - Npc görüntülerini değiştirmek


Media\server_dep\silkroad\textdata klasöründen characterdata_5000.txt yi çıkarıyoruz. İçerisinden değiştirmek istediğimiz npcyi buluyoruz ve kullanmak istediğimiz bsryi buraya yazıyoruz. Örneğin;


1 2009 NPC_CH_HORSE xxx xxx SN_NPC_CH_HORSE xxx 0 1 1 2 2 0 5000 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 0 0 0 0 0 0 100 0 3 0 mob\karakoram\isyutaru.bsr xxx xxx xxx xxx 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 336860180 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


kırmızı alana istediğiniz bsryi yazarak değiştirebilirsiniz. 

Örnek görüntü;




[size=medium]2 - Atak petlerinin evrimini değiştirmek


Mesela grey wolf 1-39 level arası küçük, 40 level sonrası büyük olur. Evrimleşme sürecini tercihinize göre değiştirebilirsiniz. Grey wolf değiştirmeyi göstereceğim. Mantığını gördüğünüzde istediğiniz atak petini değiştirebilirsiniz. Grey wolf Media\server_dep\silkroad\textdatacharacterdata_10000.txt içerisinde bulunur.
[/size]

1 6185 COS_P_WOLF_080 ?? lv 80 COS_P_WOLF_001 SN_COS_P_WOLF_03 COS_P_WOLF_081 0 1 1 2 3 3 5000 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 197 0 0 0 0 0 96 144 120 0 13 0 mob\europe\wolf.bsr xxx cos\cos_p_wolf_02.ddj xxx xxx 80 0 28908 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 812 1300 80 80 157 0 157 2 5170 1679057940 3 3000 3903 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0


Kaç levelde evrime uğramasını istiyorsanız o satırı değiştirin, ben burada 80 leveli değiştirdim. Kırmızı ile belirlenmiş alana yakıştığını düşündüğünüz bir bsryi yazabilirsiniz. 

Örnek görüntü;




[size=medium]3 - Sox parlamalarını değiştirmek
[/size]
Media\resinfo dosyasından itemrare.txt metnini açın. Değiştirmek istediğiniz itemi ve degree yi bulun. Ben burada 8 degreeyi gösteriyorum. 


[size=small]ITEM_CH_SWORD_08_A_RARE system\system_raretype_a_step1.efp 165 ai_end none
ITEM_CH_SWORD_08_B_RARE system\system_raretype_a_step2.efp 165 ai_end none
[/size]
[size=small]ITEM_CH_SWORD_08_C_RARE system\system_raretype_a_step3.efp 165 ai_end none[/size]


A=Sos     B=Moon     C=Sun

Bununla ilgili herhangi bir görselim yok orjinalliği bozduğunu düşündüğüm için hiç merak edip parlama efekti indirmedim. Kullanacak olan arkadaşlar araştırma yapıp efekt bulabilir. 


[size=small][size=medium]4 - Map yazılarını değiştirmek



Bu alanı değiştirmek için Media\server_dep\silkroad\textdata\textzonename.txt yi açıyoruz. İçerisinden değiştirmek istediğimiz satırı buluyoruz. Değiştirdiğim alanlar üzerinden yola çıkarak çözebilirsiniz. 

[/size][/size]
1 25509 늪지대 0 0 0 0 0 vsroforum Vïng §Çm LÇy 0 0 0 0 0 0


Sağ üstte yazan yazıyı txt içerisinde aratıp değiştirin. 



Bu alanı değiştirmek için Media\server_dep\silkroad\textdata\textzonename.txt yi açıyoruz. İçerisinden değiştirmek istediğimiz satırı buluyoruz.


1 RN_CH_SWAMP_01 늪지대 0 0 0 0 0 vsroforum §Çm lÇy 0 0 0 0 0 0
1 RN_CH_SWAMP_02 수귀들에 의해 점령당한 늪지대 0 0 0 0 0 www.vsroforum.com Khu ®Çm ®Çy nh÷ng bän Quû ®Çm l©u la 0 0 0 0 0 0
1 RN_CH_SWAMP_03 몬스터 레벨 6~7 0 0 0 0 0 Monster Level 6~7 Qu¸i vËt cÊp ®é 6~7 0 0 0 0 0 0




Bu alanı değiştirmek için Media\server_dep\silkroad\textdata\textdata_object.txt yi açıyoruz. İçerisinden değiştirmek istediğimiz satırı buluyoruz.


1 SN_ZONE_25006 수귀의 늪지 0 0 0 0 0 www.vsroforum.com Vïng §Çm LÇy 0 0 0 0 0 0



[size=medium]5 - Map görüntülerini değiştirmek

[/size]
Media\interface\worldmap\map klasörü içerisinden değiştirmek istediğiniz ddjyi çıkarıp editleyebilirsiniz. Ddj editleme detayları için burayı tıklayın. Aynı mantıkla map görselini çıkarıp üzerinde oynamalar yapabilirsiniz. 

Örnek görüntü;




6 - Görsel effectleri(efp) değiştirmek


Particles pk2 içerisinden .efp uzantılı tüm effectleri istediğiniz itemde kullanabilirsiniz. Yeni eklemek isterseniz import ederek onu da kullanabilirsiniz. Örnek olarak speed potion efektini değiştirmeyi göstereceğim. Media\server_dep\silkroad\textdata\skilleffect.txt yi açıyoruz.  

미풍의 단약 SKILL_ETC_ARCHEMY_POTION_SPEED_02_01 ACT_L 0 FALSE none none 0 0 0 0 1 0,0 AT_LOOP MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false monster\sd\ skill_neith_ac5_hand_wait.efp none 0,30,0 none 0,0,0 none 0 none none none 
강풍의 단약 SKILL_ETC_ARCHEMY_POTION_SPEED_05_01 ACT_L 0 FALSE none none 0 0 0 0 1 0,0 AT_LOOP MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false monster\sd\ skill_neith_ac6_fire_motion.efp none 0,30,0 none 0,0,0 none 0 none none none
질풍의 단약 SKILL_ETC_ARCHEMY_POTION_SPEED_08_01 ACT_L 0 FALSE none none 0 0 0 0 1 0,0 AT_LOOP MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false monster\sd\ skill_neith_ac7_runetoenado_shot.efp none 0,0,0 none 0,0,0 none 0 none none none
태풍의 단약 SKILL_ETC_ARCHEMY_POTION_SPEED_11_01 ACT_L 0 FALSE none none 0 0 0 0 1 0,0 AT_LOOP MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false monster\sd\ skill_neith_ac5_hand_wait.efp none 0,30,0 none 0,0,0 none 0 none none none


02=%20 speed
05=%50 speed
08=%75 speed
11=%100 speed

%20 ve %75 speed potionlar kullanılmaz pek, bunların efplerini değiştirerek herhangi birşey eklemeden sadece kod değiştirerek char effect olarak kullanabilirsiniz. Mavi ile belirlediğim alan effectin nerede duracağını belirtir. 0,30,0 şeklinde yaparsanız charın kafasında duracaktır, 0,0,0 yaparsanız ayağının altında olacaktır. 

Örnek görüntü;




7 - Start loading görsellerini değiştirmek

Burayı tıklayarak destek alabileceğiniz konuya gidebilirsiniz.


8 - Launcher görsellerini değiştirmek

Burayı tıklayarak destek alabileceğiniz konuya gidebilirsiniz.


9 - Guide dil hatalarını düzeltmek

Sıfır, editsiz vsro clientinde farklı dil kullanılmaktadır, guide bölümünü aşağıda vereceğim ddjleri mediaya import ederek düzeltebilirsiniz. 

Guide Fix.rar

Örnek görüntü;




Guide girişindeki görselleri kendi serverinizi tanıtacak şekilde photoshop aracılığıyla editleyerek import edebilirsiniz. Bunun için değiştirmeniz gerekenler gd_guilde.ddj ve gd_start.ddj

Örnek görüntü;




10 - Görev açıklamalarını değiştirmek

Media\server_dep\silkroad\textdata içerisindeki 
textquest_otherstring.txt
textquest_queststring.txt
textquest_speech&name.txt
 metinlerini kullanarak istediğiniz içeriği değiştirebilirsiniz. Bunun için notepad uygulamasını kullanmanızı tavsiye ederim. Arama>Dosyalarda bul yollarını izleyerek aramasını istediğiniz metni belirttiğiniz klasördeki tüm txtler içerisinde arar.



11 - Mob, item isimlerini değiştirmek

Media\server_dep\silkroad\textdata\textdata_object.txt metni içerisinde değiştirmek istediğiniz satırı bulun. Örnek olarak mangnyang mobunu değiştirmeyi göstereceğim.


1 SN_MOB_CH_MANGNYANG 망량 0 0 0 0 0 vsroforum Ma R¬m 0 0 0 0 0 0


Örnek görüntü;





[size=small]12 - Dress görüntüsünü değiştirmek

Dressler genelde Data\prim\mtrl\item\etc içerisinde bulunur. Örnek olarak avatar_m_eu_wedding dressini değiştireceğim. Önceden hazırlamış olduğum ddj uzantısını belirttiğim klasöre import ediyorum ve işlem tamamlanıyor. Eğer dresslerin renklerini değiştirmek isterseniz bu linkten destek alabilirsiniz. 

Örnek görüntü;




13 - Dresslere nasrun efekti vermek

Media\server_dep\silkroad\textdata\charactervisualchange.txt metnini açıyoruz. Değiştirmek istediğimiz dress i buluyoruz, aşağıda angel wing'i örnek alarak değiştirdiğim alanları görebilirsiniz. Normalinde avatar_wing yazar bunu avatar_nasrun3 olarak değiştirirsek örnek görüntüdeki gibi bir sonuç ortaya çıkacaktır. 
[/size]
1 501 아바타부착(천사날개-남) 4 1 0 0 0 0 ITEM_MALL_AVATAR_M_ANGEL_WING_DRESS xxx xxx xxx 0x0000 0x0000 0 70 0 avatar_nasrun3 res\item\avatar\avatar_m_angel_wing.bsr xxx

1 502 아바타부착(천사날개-여) 4 1 0 0 0 0 ITEM_MALL_AVATAR_W_ANGEL_WING_DRESS xxx xxx xxx 0x0000 0x0000 0 70 0 avatar_nasrun3 xxx res\item\avatar\avatar_w_angel_wing.bsr

Örnek görüntü;




14 - Farklı renklerde petler

Linkteki dosyaları indirip dataya import etmeniz yeterlidir.

recolor_cos.rar

Kod:
rar şifresi: www.vsroforum.com

Örnek Görüntü;





15 - Clean start loading görselleri

[size=small]Rardaki png formatlarını photoshop ile açıp server isminizi yazarak kullanabilirsiniz. Hazırladığınız png formatını paint net ile dds formatına, dds formatını da ddj to dds programıyla ddj formatına çevirerek mediaya import etmeniz yeterlidir. 

clean_start_loading.rar
[/size]
Kod:
rar şifresi: www.vsroforum.com

[size=small]Örnek görüntü;





16 - Clean loading görselleri

Rardaki png formatlarını photoshop ile açıp server isminizi yazarak kullanabilirsiniz. Hazırladığınız png formatını paint net ile dds formatına, dds formatını da ddj to dds programıyla ddj formatına çevirerek mediaya import etmeniz yeterlidir. 

clean_loading_screen.rar
[/size]
Kod:
rar şifresi: www.vsroforum.com

[size=small]Örnek görüntü;






Aklıma gelenler şimdilik bu kadar, konu geliştirmeye müsait istediğiniz birşey olursa konuya ekleyebilirim. Bol şanslar.
[/size]

son günc. 12.02.17

KONU LİNKİ: http://www.vsroforum.com/konu-pk2-edit-rehberi-yeni-baslayanlar-icin.html
 
Konuyu başlatan #3
Katılım
23 Tem 2015
Mesajlar
1,700
Beğeniler
11
Konum
K.MARAŞ
Cvp: Yeniler İçin vSro Anlatımları

Teleport Taşı ve Teleport Noktası Ekleme


Arkadaşlar öncelikle merhaba,

Forumda teleport noktası yada teleport taşı eklemenin olmadığını gördüm.

Şimdi sizlere mapte herhangi bir noktaya teleport taşı ekleyip buna teleport noktası eklemeyi göstericem.

Öncelikle DB ve Media.pk2 yedeklerinizi alınız ve adımları lütfen dikkatlice takip ediniz.

Buradaki kısımlar anlatım içindir ve lütfen indirme linki ile TXT dosyasını indirin. Oradaki satırları düzenleyerek ekleyin. Yani buradakileri eklemeyin.

Çünkü burada TAB yapılamıyor, boşluk yapılabiliyor. Oda eklemede hata verecektir.


Şimdi ilk adım olarak bir char açın ve onu taşı eklemeyi düşündüğünüz alana götürün ve oyundan çıkın. Char oyunda olmasın işlem sırasında.

Ardından _Char tablosuna girip char'ınızın bulunduğu satırda şu sütunların bilgilerini alın;

LatestRegion, PosX, PosY, PosZ   -> Bunlar charınızın son koordinatlarıdır. 


ÖNCELİKLE DATABASE

Aşağıdaki satırda renkli yeri kendinize göre düzenleyip _RefObjStruct'a ekleyin;
Burada KOYU MAVİ renkteki sayı bize _RefObjCommon'da Link olacak. Bu yüzden bu rakamı kendinize göre ayarlayın ve _RefObjCommon'da da değiştirin.

Aşağıdaki satırda renkli yerleri kendinize göre düzenleyip _RefObjCommon'a ekleyin;
1 45000 STORE_VSROFORUM_GATE_1 ???? xxx SN_NPC_VSROFORUM_1 xxx 0 0 4 1 1 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 26265 0 1088 -107 1397 0 0 100 25 10 0 quest\ins_quest_teleport.bsr xxx xxx xxx xxx 100
Burada KIRMIZI renkteki sayı _RefObjCommon ID'sidir ve Media'ya ekleme kısmında yardımcı olacak. Bu ID'yi kendinize göre ayarlayın
Burada SARI renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız LatestRegion sayısıdır.
Burada YEŞİL renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosX sayısıdır.
Burada PEMBE renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosY sayısıdır.
Burada AÇIK MAVİ renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosZ sayısıdır.
NOT: Asla koordinatları küsüratlı sayı olarak girmeyin. Örnek olarak 106,232424 ise ; 106 olarak girmeniz yeterli. Yani sayıyı tam sayıya yuvarlayın.
Burada KOYU MAVİ renkteki sayı, bir üstteki satırdaki sayıdır. Yani _RefObjStruct'taki ID değerimizdir. Bunuda kendinize göre düzenleyin

Ardından aşağıdaki satırdaki renkli yerleri kendinize göre düzenleyip _RefTeleport'a ekleyin;
1 350 GATE_VSROFORUM_1 xxx 45000 SN_ZONE_VSROFORUM_1 26265 1088 -107 1397 150 0 0 1 1 0
Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz olacak. _RefTeleLink'te bu ID lazım olacak.
Burada KIRMIZI renkteki sayı _refobjcommon ID'mizdir. Yine bunuda kendinize göre düzenleyin.
Burada SARI renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız LatestRegion sayısıdır.
Burada YEŞİL renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosX sayısıdır.
Burada PEMBE renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosY sayısıdır.
Burada AÇIK MAVİ renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosZ sayısıdır.
NOT: Asla koordinatları küsüratlı sayı olarak girmeyin. Örnek olarak 106,232424 ise ; 106 olarak girmeniz yeterli. Yani sayıyı tam sayıya yuvarlayın.

Son olarak DB'de _RefTeleLink tablosuna veri ekleyeceğiz. Ama burada ekstradan 2 ayrı satır verecem. 1 TANESİNİ EKLEYİN.
Alttaki satır Level sınırı koymaz. Level sınırlaması istemiyorsanız  bunu kullanın.
1 350 1 5000 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz. "Nereden?" sorusuna cevap veren noktadır.
Burada KAHVERENGİ renkteki sayı Jangan TeleportID'sidir. "NEREYE?" sorusuna cevap veren noktadır.
Yani bu teleport, teleport taşımızın olduğu noktadan Jangana ışınlanmak için kullanılabilir. Başka yere gidecekseniz kahverengi kısmı değiştirin.
Burada AÇIK YEŞİL renkteki kısım teleportun ücretidir. 5k olarak default ayarlı. 0 yaptığınız zaman ücret kesmez

Alttaki satır ise Level sınırı koyar. Level sınırı istiyorsanız bir üsttekinin yerine bunu ekleyin.
1 350 1 5000 0 0 0 1 90 999 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz. "Nereden?" sorusuna cevap veren noktadır.
Burada KAHVERENGİ renkteki sayı Jangan TeleportID'sidir. "NEREYE?" sorusuna cevap veren noktadır.
Yani bu teleport, teleport taşımızın olduğu noktadan Jangana ışınlanmak için kullanılabilir. Başka yere gidecekseniz kahverengi kısmı değiştirin.
Burada AÇIK YEŞİL renkteki kısım teleportun ücretidir. 5k olarak default ayarlı. 0 yaptığınız zaman ücret kesmez
Burada TURUNCU renkteki sayı Level sınırlamamızdır. Hangi Levelin üzerindeki kişilerin teleport olabilmesini ayarlamak için bu rakamı değiştirin. Burada 90Level ve üzeri bu teleportu kullanabilir denilmektedir.

ŞİMDİ MEDIA.PK2

Satırlarımızı media.pk2/server_dep/silkroad/textdata  bölgesindeki TXT'lere ekleyeceğiz.
Renkleri belirticem ama tekrardan renkleri açıklamayacağım..

İlk olarak aşağıdaki satırı TeleportBuilding.txt'ye ekleyeceğiz;
1 45000 STORE_VSROFORUM_GATE_1 ???? xxx SN_NPC_VSROFORUM_1 xxx 0 0 4 1 1 3 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 26265 0 1088 -107 1397 0 0 100 25 10 0 quest\ins_quest_teleport.bsr xxx xxx xxx xxx 100
İkincil olarak TeleportData.txt 'ye aşağıdaki satırı ekleyeceksiniz;
1 350 GATE_VSROFORUM_1 xxx 45000 SN_ZONE_VSROFORUM_1 26265 1088 -107 1397 150 0 0 1 1 0
Üçüncül olarak TeleportLink.txt 'ye aşağıdaki satırlardan BİRİNİ ekleyin. Hangisini ekleyeceğinizi yukarda belirtmiştim
Level sınırı olmayan TeleportLink'i;
1 350 1 5000 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Level sınırı olan teleport Linki;
1 350 1 5000 0 0 1 90 999 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Textdata_Object.txt 'ye aşağıdakileri ekleyeceksiniz;
1 SN_ZONE_VSROFORUM_1    vSro Forum
1 SN_NPC_VSROFORUM_1    vSro Teleport


[size=large]Buradaki satırlarda TAB yapılamadığı için satırlar hatalıdır. Gösterme amaçlı paylaşılmıştır.[/size]​
[size=large]Lütfen aşağıdaki Link'ten TXT halini indirip oradan satırların düzgün halini alıp kullanın. Aksi taktirde hata alacaksınız.[/size]​

INDIR (MEGA)

KONU LİNKİ: http://www.vsroforum.com/konu-teleport-tasi-ve-teleport-noktasi-ekleme.html
 
Konuyu başlatan #4
Katılım
23 Tem 2015
Mesajlar
1,700
Beğeniler
11
Konum
K.MARAŞ
Cvp: Yeniler İçin vSro Anlatımları

Teleport Level Sınırlarını Düzenleme yada Sınırı Komple Kaldırma

Merhaba Arkadaşlar,
Öncelikle şunu belirteyim, işlemlerimiz Shard db'sinde yapılacak.

Şimdi önce _refTeleport tablosuna girip istediğiniz teleportlar hangileri ise onların ID lerini öğrenmelisiniz. Mesela
ID=1 -> Jangan
ID=2 -> Donwhang
ID öğrendikten sonra _refTeleLink  tablosunu açın. 
OwnerTeleport sütunu ışınlanmayı gerçekleştireceğiniz yerdir,
TargetTeleport sütunu ise gideceğiniz yerin teleport ID'sini taşır.
Mesela Jangan'dan Donwhang'a gidiyorsanız, OwnerTeleport'ta 1 yazan ve TargetTeleport'ta 2 yazan satırı bulucaksın.
Şimdi asıl noktaya gelirsek. Lv sınırı nasıl değişecek?
_refTeleLink'te sizin satırı bulunca  Data1_1 sütununa bakın. o Sütunda 95 yazar. Onu istediğiniz Levele çekin.
Sonra da media.pk2'den  server_dep/silkroad/textdata 'dan teleportlink.txt'yi çıkartın. ordada aynı şekilde aynı satırı bulup 95 olan sütun değerini istediğiniz değere çekin.
Eğer Level sınırını komple kaldırmak istiyorsanız,  Db'deki  Data1_1 & Data1_2 ve Restrict2 değerlerini 0 yapın ve Restrict1'i 2 yapın.
Aynı şekilde clientte buna karşılık gelen kısımlarıda 0 olarak düzenleyin.
Level sınırı kalkmış olur. 
Örnek olarak resimler ekledim..

_RefTeleport


_RefTeleLink
 
Konuyu başlatan #5
Katılım
23 Tem 2015
Mesajlar
1,700
Beğeniler
11
Konum
K.MARAŞ
Cvp: Yeniler İçin vSro Anlatımları

3 Yeni Kervan Yolu

Arkadaşlar konuyu detaylı anlatmayacağım çünkü aşağıda linki olan konuda teleport vs eklemeyi detaylıca anlatmıştım. O yüzden konuyu açıp oradakileri takip edip öğrendikten sonra en altta verdiğim TXT dosyasını indirip eklemeleri gerçekleştirin.


Konuyu detaylı inceleyip öğrenin. O konuda kervan yolu yok ama benzer şekilde Teleportları ekleyeceğimiz için orayı su gibi bilin ;)

Aşağıdaki linkten kervan yolu teleport noktalarını indirebilisiniz

:indir:



~ Kervan Yollarının Resimi ~


UYARI: Kervan yollarının başlangıçları Constantin-Donwhang ve Jangan .. Ancak bunların bitiş noktalarında NPC ekli değil. Siz kendiniz diğer kervan NPC'lerini taşıyarak işlem yapmalısınız. Ben Npc ekleme yada taşıma değil kervan teleportlarını paylaştım. Yollar benden devamı sizden ;)

KONU LİNKİ: http://www.vsroforum.com/konu-3-yeni-kervan-yolu.html
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst