vSro Kervan Rate Ayarlama [VİDEOLU]

Konuyu başlatan #1
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
1,613
Beğeniler
6
Konum
KOCAELİ
Merhaba arkadaşlar,

Bu videolu anlatımda "Kervan Rate nasıl ayarlanır, nelere dikkat edilmelidir ve en kolay yoldan bu ayarlamalar nasıl yapılır" gibi konulara değindik.

Umarım sizler için yararlı bir video olmuştur, iyi seyirler..

Konu içerisinde geçen kodlar ve bazı iş kolaylaştırıcı bilgiler, konunun en alt bölümünde yer alan EKLER bölümünde TXT dosyası olarak paylaşıldı.
Lütfen videoyu izlemeden önce bu dosyayı indirip hazırda bekletin. Sizler için yararlı olacaktır.

VIDEO ÖNCESİ ÖN NOTLAR !!

1) Thief town'a mal satılmasından bahsediliyor. Oradaki cümlede "Trader ile mal alınıp, ardından thief bir charla mal toplanıp ve o malı thief towna satılması gerektiği" anlatılmaktadır. Trader bir charla thief town'da satış yapamazsınız. Bu cümlede karışıklık yaşanmaması için uyarmamız gerekti.

2) vSro NPC programı ile gerekli gold ayarlamasını yaptıktan sonra "Tüm işlemleri kaydet" butonu ile kaydedip TXT dosyalarını patchlemeyi unutmayın. Ben videoda kaydetme işlemini yapmadım. Sizler bunu unutmayın.

3) Herşey bittikten sonra ItemData'ları değiştirmenize gerek yok ama değiştirmek/düzenlemek isteyenler görsel bir bugu önleyecektir. Size sıkıntı çıkartmaz ama değiştirmenizde/düzenlemenizde fayda vardır.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

BURAKSERiT

Uzaklaştırıldı
Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
47
Beğeniler
11
Konum
Kocaeli
RE: vSro Kervan Rate Ayarlama

Bildiğim konuları sırf sen tek tek en ince ayrıntısına kadar anlatıyosun diye izliyorum.
Emeğine sağlık kardeşim, on numara beş yıldız anlatım olmuş.
 
Konuyu başlatan #3
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
1,613
Beğeniler
6
Konum
KOCAELİ
Cvp: RE: vSro Kervan Rate Ayarlama

BURAKSERIT' Alıntı:
Bildiğim konuları sırf sen tek tek en ince ayrıntısına kadar anlatıyosun diye izliyorum.
Emeğine sağlık kardeşim, on numara beş yıldız anlatım olmuş.
Teşekkür ederim, eksik görürsen de yaz ki not olarak ekleyelim :)
 

BURAKSERiT

Uzaklaştırıldı
Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
47
Beğeniler
11
Konum
Kocaeli
RE: vSro Kervan Rate Ayarlama

Aklıma şey takıldı, Trader ile Thief town'a mal satın demişsin.
Trader ile Thief payı aynı değil, yanlışlık olmasın orda?
 
Konuyu başlatan #6
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
1,613
Beğeniler
6
Konum
KOCAELİ
RE: vSro Kervan Rate Ayarlama

BURAKSERIT' Alıntı:
Aklıma şey takıldı, Trader ile Thief town'a mal satın demişsin.
Trader ile Thief payı aynı değil, yanlışlık olmasın orda?
Trader ile malı alıp Thief bir charla malı kendi petine toplayıp thief town'a gitmeli. Orda cümle hatası yapmış olabilirim. 2 char açmak lazım onun içinde. Thief satabilir çünkü thief town'a . Trader istesede satamıyor diye biliyorum.

jamesbond07' Alıntı:
Güzel anlatım ve paylaşım Eline sağlık
Teşekkür ederim :)
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
115
Beğeniler
0
Konum
İZMİR
RE: vSro Kervan Rate Ayarlama

kıskanıyom :) Cidden bizde bişiler paylaşak hep sen olmaz :) emegine agzına saglık cok güzel anlatım
 

BURAKSERiT

Uzaklaştırıldı
Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
47
Beğeniler
11
Konum
Kocaeli
RE: vSro Kervan Rate Ayarlama

HistoricaL' Alıntı:
Trader ile malı alıp Thief bir charla malı kendi petine toplayıp thief town'a gitmeli. Orda cümle hatası yapmış olabilirim. 2 char açmak lazım onun içinde. Thief satabilir çünkü thief town'a . Trader istesede satamıyor diye biliyorum.
Aynen öyle, bazı kişiler Trader çar ile satmaya çalışabilir.
Çift çar açılmalı, Trader malı alıp yere yıkmalı ve Thief çar ile alıp Thief Town'a satmalı.
 
Konuyu başlatan #12
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
1,613
Beğeniler
6
Konum
KOCAELİ
RE: vSro Kervan Rate Ayarlama

Konu güncellendi ve UYARILAR kısmı konuya eklendi. Bu uyarılar dikkat etmeniz önerilmektedir.
 
Konuyu başlatan #13
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
1,613
Beğeniler
6
Konum
KOCAELİ
Cvp: RE: vSro Kervan Rate Ayarlama

iqodas' Alıntı:
kıskanıyom :) Cidden bizde bişiler paylaşak hep sen olmaz :) emegine agzına saglık cok güzel anlatım
nazar değdirme :DDD Ben elimden geldiğince bişiler katmaya çalışıyorum, sizlerde aynısını yapıyorsunuz ;) Seni beni olmaz bu işlerin ^^  
Teşekkür ederim övgün içinde :))
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
681
Beğeniler
0
Konum
Yurt Dışı
Cvp: vSro Kervan Rate Ayarlama

Armağan yine güzel bir anlatım ve yararlı bir konu. 
Gerçekten teşekkür ederim bilmeyen arkadaşlar faydalanacaktır. Bu arada videoyu tam izleyemedim buraya değindiysen problem yok ben yinede söylüyim
Fakat şöyle birşey var arkadaşlar. Herkesin bilmesi gereken. Aslında satış oranlarını ayarlarken mesela JG-DW arası bir gold miktarı ayarladık. Mesela 200m veriyor. Bunu test ettiniz ve gerçektende 200m verdi Fakat bazı arkadaşlar şeyi kontrol etmezler JG-DW 200m verdi ama DW-JG sattıklarında atıyorum 150m verir. Yani bunu şöyle açıklıyım. Aslında nerden nereye çektiğinin bir önemli yok burda işin sırrı Hangi trader npcsinden hangisine satıldığıdır. Yani siz jg-dw den 200m alırsanız ve ayarlı değilse jg-samar bile çekseniz 200m verebilir. Bunu ayarlamak gerekir farklı kombinasyonlar ve tüm oranları yani tüm hesaplamalar yapılmak zorunda. JG-DW ayarlıyorsan DW-JG de ayalamalısın sen 200m yazarsan o mesafeye JG-HT ye de 300m yazmalısın. Aynı şekilde HT-JG veya diğer kombinasyonlar.
 Bu arada size bu kodu veriyim bu Trader NPC leri için mesafelerin oranlarını yazıp değiştirebileceğin bir kod.
Kod:
USE SRO_VT_SHARD
UPDATE _ItemQuotation set BaseQuot='3.61', Quot_LB='3.21', Quot_UB='3.81' where AssocNPC=2077 and RefItemID in (select ID from _RefObjCommon where CodeName128 like 'ITEM_ETC_TRADE_CH%') -- JG - HT
UPDATE _ItemQuotation set BaseQuot='3.61', Quot_LB='3.21', Quot_UB='3.81' where AssocNPC=2010 and RefItemID in (select ID from _RefObjCommon where CodeName128 like 'ITEM_ETC_TRADE_KT%') -- HT - JG
UPDATE _ItemQuotation set BaseQuot='2.81', Quot_LB='2.41', Quot_UB='3.01' where AssocNPC=2059 and RefItemID in (select ID from _RefObjCommon where CodeName128 like 'ITEM_ETC_TRADE_CH%') -- JG-DW
UPDATE _ItemQuotation set BaseQuot='2.81', Quot_LB='2.41', Quot_UB='3.01' where AssocNPC=2010 and RefItemID in (select ID from _RefObjCommon where CodeName128 like 'ITEM_ETC_TRADE_WC%') -- DW-JG
UPDATE _ItemQuotation set BaseQuot='2.81', Quot_LB='2.41', Quot_UB='3.01' where AssocNPC=2077 and RefItemID in (select ID from _RefObjCommon where CodeName128 like 'ITEM_ETC_TRADE_WC%') -- DW-HT
UPDATE _ItemQuotation set BaseQuot='2.81', Quot_LB='2.41', Quot_UB='3.01' where AssocNPC=2059 and RefItemID in (select ID from _RefObjCommon where CodeName128 like 'ITEM_ETC_TRADE_KT%') -- HT-DW
Yukardaki kod npcler arası satış miktarı değiştirebileceğiniz kod.
BaseQuot değerleri çarpan sayılardır. Bu değerleri deneyerekde yapabilirsiniz. Fiyatlarını hesaplayıp yapabilirsiniz.
Tabi bunu yaparken her ihtimali test edin yani tüm malları jg den alıp her npc ye satın istediğiniz gibi yaptıgınızda olmuşmu veya olmamışmı diye
bunu söylememin sebebi jg-dw dogruysa dw-jg yi test etmiyorlar bile. Bu yanlışa düşmeyin. Bug bile oluşur. 
Fakat şöyle bir hatırlatma yapmakta fayda var. 
Atıyorum siz 300m olarak ayarladınız sürekli satılan Trader npclerinde yükselme olur çok fazla değil ama mesela 302m verir v.s 
Bu olay da oyunda en çok ticaret olan NPC nin değerlenmesi gibi bişeydir. Fakat bu farkedilecek oranlarda fazla değildir.

Ayrıca DB yedeğinizi alın.  Kolay gelsin. İyi forumlar..
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
115
Beğeniler
0
Konum
İZMİR
Cvp: RE: vSro Kervan Rate Ayarlama

HistoricaL' Alıntı:
iqodas' Alıntı:
kıskanıyom :) Cidden bizde bişiler paylaşak hep sen olmaz :) emegine agzına saglık cok güzel anlatım
nazar değdirme :DDD Ben elimden geldiğince bişiler katmaya çalışıyorum, sizlerde aynısını yapıyorsunuz ;) Seni beni olmaz bu işlerin ^^  
Teşekkür ederim övgün içinde :))
Rica ederim ::)   paylaşım yapıyım dicem elimde olan ne varsa silindi. Ama Güzel bişiler paylaşcam bu aralar vsroforumda paylaşılan DB lerden İtem ws Prosedür kodlarını ayıklıyom onları suncam konu olarak :)
 
Katılım
10 Mar 2017
Mesajlar
215
Beğeniler
4
Konum
BATMAN
RE: vSro Kervan Rate Ayarlama

HistoricaL' Alıntı:
Merhaba arkadaşlar,​
Bu videolu anlatımda "Kervan Rate nasıl ayarlanır, nelere dikkat edilmelidir ve en kolay yoldan bu ayarlamalar nasıl yapılır" gibi konulara değindik.​
Umarım sizler için yararlı bir video olmuştur, iyi seyirler..​
Konu içerisinde geçen kodlar ve bazı iş kolaylaştırıcı bilgiler, konunun en alt bölümünde yer alan EKLER bölümünde TXT dosyası olarak paylaşıldı.
Lütfen videoyu izlemeden önce bu dosyayı indirip hazırda bekletin. Sizler için yararlı olacaktır. 

VIDEO ÖNCESİ ÖN NOTLAR !!
1) Thief town'a mal satılmasından bahsediliyor. Oradaki cümlede "Trader ile mal alınıp, ardından thief bir charla mal toplanıp ve o malı thief towna satılması gerektiği" anlatılmaktadır. Trader bir charla thief town'da satış yapamazsınız. Bu cümlede karışıklık yaşanmaması için uyarmamız gerekti.
2) vSro NPC programı ile gerekli gold ayarlamasını yaptıktan sonra "Tüm işlemleri kaydet" butonu ile kaydedip TXT dosyalarını patchlemeyi unutmayın. Ben videoda kaydetme işlemini yapmadım. Sizler bunu unutmayın.
3) Herşey bittikten sonra ItemData'ları değiştirmenize gerek yok ama değiştirmek/düzenlemek isteyenler görsel bir bugu önleyecektir. Size sıkıntı çıkartmaz ama değiştirmenizde/düzenlemenizde fayda vardır.​

teamdan yardimci olma sansiniz varm iacaba cozemedim :D
 
Konuyu başlatan #19
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
1,613
Beğeniler
6
Konum
KOCAELİ
RE: vSro Kervan Rate Ayarlama

Malesef yok çünkü daha detaylı anlatılamaz yapılamaz :) Videoyu 3 5 kere izle herşey net ^^
 
Üst