Teleport Taşı ve Teleport Noktası Ekleme

Konuyu başlatan #1
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
1,613
Beğeniler
4
Konum
KOCAELİ
Arkadaşlar öncelikle merhaba,

Forumda teleport noktası yada teleport taşı eklemenin olmadığını gördüm.

Şimdi sizlere mapte herhangi bir noktaya teleport taşı ekleyip buna teleport noktası eklemeyi göstericem.

Öncelikle DB ve Media.pk2 yedeklerinizi alınız ve adımları lütfen dikkatlice takip ediniz.

Buradaki kısımlar anlatım içindir ve lütfen indirme linki ile TXT dosyasını indirin. Oradaki satırları düzenleyerek ekleyin. Yani buradakileri eklemeyin.

Çünkü burada TAB yapılamıyor, boşluk yapılabiliyor. Oda eklemede hata verecektir.


Şimdi ilk adım olarak bir char açın ve onu taşı eklemeyi düşündüğünüz alana götürün ve oyundan çıkın. Char oyunda olmasın işlem sırasında.

Ardından _Char tablosuna girip char'ınızın bulunduğu satırda şu sütunların bilgilerini alın;

LatestRegion, PosX, PosY, PosZ, WorldID   -> Bunlar charınızın son koordinatlarıdır. 


ÖNCELİKLE DATABASE

Aşağıdaki satırda renkli yeri kendinize göre düzenleyip _RefObjStruct'a ekleyin;
Burada KOYU MAVİ renkteki sayı bize _RefObjCommon'da Link olacak. Bu yüzden bu rakamı kendinize göre ayarlayın ve _RefObjCommon'da da değiştirin.

Aşağıdaki satırda renkli yerleri kendinize göre düzenleyip _RefObjCommon'a ekleyin;
1 45000 STORE_VSROFORUM_GATE_1 ???? xxx SN_NPC_VSROFORUM_1 xxx 0 0 4 1 1 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 26265 0 1088 -107 1397 0 0 100 25 10 0 quest\ins_quest_teleport.bsr xxx xxx xxx xxx 100
Burada KIRMIZI renkteki sayı _RefObjCommon ID'sidir ve Media'ya ekleme kısmında yardımcı olacak. Bu ID'yi kendinize göre ayarlayın
Burada SARI renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız LatestRegion sayısıdır.
Burada YEŞİL renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosX sayısıdır.
Burada PEMBE renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosY sayısıdır.
Burada AÇIK MAVİ renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosZ sayısıdır.
NOT: Asla koordinatları küsüratlı sayı olarak girmeyin. Örnek olarak 106,232424 ise ; 106 olarak girmeniz yeterli. Yani sayıyı tam sayıya yuvarlayın.
Burada KOYU MAVİ renkteki sayı, bir üstteki satırdaki sayıdır. Yani _RefObjStruct'taki ID değerimizdir. Bunuda kendinize göre düzenleyin

rdından aşağıdaki satırdaki renkli yerleri kendinize göre düzenleyip _RefTeleport'a ekleyin;
1 350 GATE_VSROFORUM_1 xxx 45000 SN_ZONE_VSROFORUM_1 26265 1088 -107 1397 150 0 0 1 1 0
Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz olacak. _RefTeleLink'te bu ID lazım olacak.
Burada KIRMIZI renkteki sayı _refobjcommon ID'mizdir. Yine bunuda kendinize göre düzenleyin.
Burada SARI renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız LatestRegion değeridir.
Burada YEŞİL renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosX değeridir.
Burada PEMBE renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosY değeridir.
Burada AÇIK MAVİ renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosZ değeridir.
Burada TURKUAZ renkteki sayı (Satırın sondan üçüncü sütunu "GenWorldID sütunu) _Char tablosundan aldığımız WorldID değeridir.
NOT: Asla koordinatları küsüratlı sayı olarak girmeyin. Örnek olarak 106,232424 ise ; 106 olarak girmeniz yeterli. Yani sayıyı tam sayıya yuvarlayın.

Son olarak DB'de _RefTeleLink tablosuna veri ekleyeceğiz. Ama burada ekstradan 2 ayrı satır verecem. 1 TANESİNİ EKLEYİN.
Alttaki satır Level sınırı koymaz. Level sınırlaması istemiyorsanız  bunu kullanın.
1 350 1 5000 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz. "Nereden?" sorusuna cevap veren noktadır.
Burada KAHVERENGİ renkteki sayı Jangan TeleportID'sidir. "NEREYE?" sorusuna cevap veren noktadır.
Yani bu teleport, teleport taşımızın olduğu noktadan Jangana ışınlanmak için kullanılabilir. Başka yere gidecekseniz kahverengi kısmı değiştirin.
Burada AÇIK YEŞİL renkteki kısım teleportun ücretidir. 5k olarak default ayarlı. 0 yaptığınız zaman ücret kesmez

Alttaki satır ise Level sınırı koyar. Level sınırı istiyorsanız bir üsttekinin yerine bunu ekleyin.
1 350 1 5000 0 0 0 1 90 999 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz. "Nereden?" sorusuna cevap veren noktadır.
Burada KAHVERENGİ renkteki sayı Jangan TeleportID'sidir. "NEREYE?" sorusuna cevap veren noktadır.
Yani bu teleport, teleport taşımızın olduğu noktadan Jangana ışınlanmak için kullanılabilir. Başka yere gidecekseniz kahverengi kısmı değiştirin.
Burada AÇIK YEŞİL renkteki kısım teleportun ücretidir. 5k olarak default ayarlı. 0 yaptığınız zaman ücret kesmez
Burada TURUNCU renkteki sayı Level sınırlamamızdır. Hangi Levelin üzerindeki kişilerin teleport olabilmesini ayarlamak için bu rakamı değiştirin. Burada 90Level ve üzeri bu teleportu kullanabilir denilmektedir.

ŞİMDİ MEDIA.PK2

Satırlarımızı media.pk2/server_dep/silkroad/textdata  bölgesindeki TXT'lere ekleyeceğiz.
Renkleri belirticem ama tekrardan renkleri açıklamayacağım..

İlk olarak aşağıdaki satırı TeleportBuilding.txt'ye ekleyeceğiz;
1 45000 STORE_VSROFORUM_GATE_1 ???? xxx SN_NPC_VSROFORUM_1 xxx 0 0 4 1 1 3 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 26265 0 1088 -107 1397 0 0 100 25 10 0 quest\ins_quest_teleport.bsr xxx xxx xxx xxx 100
İkincil olarak TeleportData.txt 'ye aşağıdaki satırı ekleyeceksiniz;
1 350 GATE_VSROFORUM_1 xxx 45000 SN_ZONE_VSROFORUM_1 26265 1088 -107 1397 150 0 0 1
Üçüncül olarak TeleportLink.txt 'ye aşağıdaki satırlardan BİRİNİ ekleyin. Hangisini ekleyeceğinizi yukarda belirtmiştim
Level sınırı olmayan TeleportLink'i;
1 350 1 5000 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Level sınırı olan teleport Linki;
1 350 1 5000 0 0 1 90 999 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Textdata_Object.txt 'ye aşağıdakileri ekleyeceksiniz;[/size]
1 SN_ZONE_VSROFORUM_1    vSro Forum
1 SN_NPC_VSROFORUM_1    vSro Teleport


[size=large]Buradaki satırlarda TAB yapılamadığı için satırlar hatalıdır. Gösterme amaçlı paylaşılmıştır.[/size]​
[size=large]Lütfen aşağıdaki Link'ten TXT halini indirip, satırları oradan alın. Aksi taktirde hata alacaksınız.[/size]​

INDIR (MEGA)
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
21
Beğeniler
0
Konum
İZMİR
tam aradığım konu süper anlatımla olmuş ellerine saglık, bazı serverlarda bu teleport taşını kırmızı yada yeşil yapanları görmüştük,böyle bişey mümkünmü? bsr uzantılı dosyalarla ilgili sanırım
 
Katılım
23 Tem 2015
Mesajlar
1,701
Beğeniler
8
Konum
K.MARAŞ
Cvp: RE: Teleport Taşı ve Teleport Noktası Ekleme

conem' Alıntı:
tam aradığım konu süper anlatımla olmuş ellerine saglık, bazı serverlarda bu teleport taşını kırmızı yada yeşil yapanları görmüştük,böyle bişey mümkünmü? bsr uzantılı dosyalarla ilgili sanırım
evet bsr değiştirmeniz gerekiyor
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
21
Beğeniler
0
Konum
İZMİR
Teleportları başarılı şekilde ekledim yalnız ne yaptıysam olmayan bir sorun var. "[ ]" teleport isimleri bu şekilde gözükmekte. media ve database eklemelerini düzgün ve kontrollü yaptım. fikri olan varmı
 
Konuyu başlatan #7
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
1,613
Beğeniler
4
Konum
KOCAELİ
Cvp: RE: Teleport Taşı ve Teleport Noktası Ekleme

conem' Alıntı:
Teleportları başarılı şekilde ekledim yalnız ne yaptıysam olmayan bir sorun var. "[ ]" teleport isimleri bu şekilde gözükmekte. media ve database eklemelerini düzgün ve kontrollü yaptım. fikri olan varmı
benim var;
350 GATE_VSROFORUM_1 xxx 45000 SN_ZONE_VSROFORUM_1 26265 1088 -107 1397 150 0 0 1 1 0

Bu kısımda Teleportta ne yazması gerektiği yazıyor. SN_ZONE_VSROFORUM_1  yazan kısım [] bunun içinde yazacak olan kısmın kodu
Birde bunun Media.pk2'de textdata_objext.txt 'de karşılığı var . Onuda indirme linki olarak koydum. Bu ikisinin adı aynı ise ve doğru eklediysen [] bu şekilde görünmez
 
Katılım
18 Kas 2016
Mesajlar
27
Beğeniler
0
Konum
Seçilmemiş
Cvp: Teleport Taşı ve Teleport Noktası Ekleme

HistoricaL' Alıntı:
Arkadaşlar öncelikle merhaba,

Forumda teleport noktası yada teleport taşı eklemenin olmadığını gördüm.

Şimdi sizlere mapte herhangi bir noktaya teleport taşı ekleyip buna teleport noktası eklemeyi göstericem.

Öncelikle DB ve Media.pk2 yedeklerinizi alınız ve adımları lütfen dikkatlice takip ediniz.

Buradaki kısımlar anlatım içindir ve lütfen indirme linki ile TXT dosyasını indirin. Oradaki satırları düzenleyerek ekleyin. Yani buradakileri eklemeyin.

Çünkü burada TAB yapılamıyor, boşluk yapılabiliyor. Oda eklemede hata verecektir.


Şimdi ilk adım olarak bir char açın ve onu taşı eklemeyi düşündüğünüz alana götürün ve oyundan çıkın. Char oyunda olmasın işlem sırasında.

Ardından _Char tablosuna girip char'ınızın bulunduğu satırda şu sütunların bilgilerini alın;

LatestRegion, PosX, PosY, PosZ   -> Bunlar charınızın son koordinatlarıdır. 


ÖNCELİKLE DATABASE

Aşağıdaki satırda renkli yeri kendinize göre düzenleyip _RefObjStruct'a ekleyin;
Burada KOYU MAVİ renkteki sayı bize _RefObjCommon'da Link olacak. Bu yüzden bu rakamı kendinize göre ayarlayın ve _RefObjCommon'da da değiştirin.

Aşağıdaki satırda renkli yerleri kendinize göre düzenleyip _RefObjCommon'a ekleyin;
1 45000 STORE_VSROFORUM_GATE_1 ???? xxx SN_NPC_VSROFORUM_1 xxx 0 0 4 1 1 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 26265 0 1088 -107 1397 0 0 100 25 10 0 quest\ins_quest_teleport.bsr xxx xxx xxx xxx 100
Burada KIRMIZI renkteki sayı _RefObjCommon ID'sidir ve Media'ya ekleme kısmında yardımcı olacak. Bu ID'yi kendinize göre ayarlayın
Burada SARI renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız LatestRegion sayısıdır.
Burada YEŞİL renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosX sayısıdır.
Burada PEMBE renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosY sayısıdır.
Burada AÇIK MAVİ renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosZ sayısıdır.
NOT: Asla koordinatları küsüratlı sayı olarak girmeyin. Örnek olarak 106,232424 ise ; 106 olarak girmeniz yeterli. Yani sayıyı tam sayıya yuvarlayın.
Burada KOYU MAVİ renkteki sayı, bir üstteki satırdaki sayıdır. Yani _RefObjStruct'taki ID değerimizdir. Bunuda kendinize göre düzenleyin

rdından aşağıdaki satırdaki renkli yerleri kendinize göre düzenleyip _RefTeleport'a ekleyin;
1 350 GATE_VSROFORUM_1 xxx 45000 SN_ZONE_VSROFORUM_1 26265 1088 -107 1397 150 0 0 1 1 0
Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz olacak. _RefTeleLink'te bu ID lazım olacak.
Burada KIRMIZI renkteki sayı _refobjcommon ID'mizdir. Yine bunuda kendinize göre düzenleyin.
Burada SARI renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız LatestRegion sayısıdır.
Burada YEŞİL renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosX sayısıdır.
Burada PEMBE renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosY sayısıdır.
Burada AÇIK MAVİ renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosZ sayısıdır.
NOT: Asla koordinatları küsüratlı sayı olarak girmeyin. Örnek olarak 106,232424 ise ; 106 olarak girmeniz yeterli. Yani sayıyı tam sayıya yuvarlayın.

Son olarak DB'de _RefTeleLink tablosuna veri ekleyeceğiz. Ama burada ekstradan 2 ayrı satır verecem. 1 TANESİNİ EKLEYİN.
Alttaki satır Level sınırı koymaz. Level sınırlaması istemiyorsanız  bunu kullanın.
1 350 1 5000 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz. "Nereden?" sorusuna cevap veren noktadır.
Burada KAHVERENGİ renkteki sayı Jangan TeleportID'sidir. "NEREYE?" sorusuna cevap veren noktadır.
Yani bu teleport, teleport taşımızın olduğu noktadan Jangana ışınlanmak için kullanılabilir. Başka yere gidecekseniz kahverengi kısmı değiştirin.
Burada AÇIK YEŞİL renkteki kısım teleportun ücretidir. 5k olarak default ayarlı. 0 yaptığınız zaman ücret kesmez

Alttaki satır ise Level sınırı koyar. Level sınırı istiyorsanız bir üsttekinin yerine bunu ekleyin.
1 350 1 5000 0 0 0 1 90 999 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz. "Nereden?" sorusuna cevap veren noktadır.
Burada KAHVERENGİ renkteki sayı Jangan TeleportID'sidir. "NEREYE?" sorusuna cevap veren noktadır.
Yani bu teleport, teleport taşımızın olduğu noktadan Jangana ışınlanmak için kullanılabilir. Başka yere gidecekseniz kahverengi kısmı değiştirin.
Burada AÇIK YEŞİL renkteki kısım teleportun ücretidir. 5k olarak default ayarlı. 0 yaptığınız zaman ücret kesmez
Burada TURUNCU renkteki sayı Level sınırlamamızdır. Hangi Levelin üzerindeki kişilerin teleport olabilmesini ayarlamak için bu rakamı değiştirin. Burada 90Level ve üzeri bu teleportu kullanabilir denilmektedir.

ŞİMDİ MEDIA.PK2

Satırlarımızı media.pk2/server_dep/silkroad/textdata  bölgesindeki TXT'lere ekleyeceğiz.
Renkleri belirticem ama tekrardan renkleri açıklamayacağım..

İlk olarak aşağıdaki satırı TeleportBuilding.txt'ye ekleyeceğiz;
1 45000 STORE_VSROFORUM_GATE_1 ???? xxx SN_NPC_VSROFORUM_1 xxx 0 0 4 1 1 3 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 26265 0 1088 -107 1397 0 0 100 25 10 0 quest\ins_quest_teleport.bsr xxx xxx xxx xxx 100
İkincil olarak TeleportData.txt 'ye aşağıdaki satırı ekleyeceksiniz;
1 350 GATE_VSROFORUM_1 xxx 45000 SN_ZONE_VSROFORUM_1 26265 1088 -107 1397 150 0 0 1 1 0
Üçüncül olarak TeleportLink.txt 'ye aşağıdaki satırlardan BİRİNİ ekleyin. Hangisini ekleyeceğinizi yukarda belirtmiştim
Level sınırı olmayan TeleportLink'i;
1 350 1 5000 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Level sınırı olan teleport Linki;
1 350 1 5000 0 0 1 90 999 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Textdata_Object.txt 'ye aşağıdakileri ekleyeceksiniz;[/size]
1 SN_ZONE_VSROFORUM_1    vSro Forum
1 SN_NPC_VSROFORUM_1    vSro Teleport


[size=large]Buradaki satırlarda TAB yapılamadığı için satırlar hatalıdır. Gösterme amaçlı paylaşılmıştır.[/size]​
[size=large]Lütfen aşağıdaki Link'ten TXT halini indirip oradan alın satırları. Aksi taktirde hata alacaksınız.[/size]​

INDIR (MEGA)
ELİNE SAGLIK BEN EKLEDİM OYNA GİRİP TELEPORT A TIKLADIMDA DİREK DC VERİYOR NERDE HATA YAPTIM ACABA
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
23
Beğeniler
0
Konum
BALIKESİR
Hocam elinze saglık çok güzel anlatmışın herşeyi yaptım teleportu ekledim ama teleport tasına tıkladıktan sonra  [Select teleport area] ya tıklayınca dc oluyorum neyi atladım acaba yardımcı olabilirmisiniz ?
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
680
Beğeniler
0
Konum
Yurt Dışı
Cvp: Teleport Taşı ve Teleport Noktası Ekleme

@HistoricaL , Arkadaşlar söyleyince hatırladım. Kodda bir hata var sanırım bende buradan eklediğimde dc oluyordum. Area yazısına tıklarken. Baya önce eklemiştim şimdi aklıma geldi. Söylüyeyim dedim. Tekrar gözden geçirirmisiniz id lerde felanmı var sorun bilemiyorum
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
680
Beğeniler
0
Konum
Yurt Dışı
Cvp: Teleport Taşı ve Teleport Noktası Ekleme

Arkadaşlar bazıları eklemede yanlışlık yapıyor bende yapmışım. Bilmeyenler için anlatıyorum
Dediklerimi yaparsanız Dc olayı gibi sorun yaşamazsınız.
İlk önce örnek olarak anlatıyorum.
Taklamakana tp ekledik. Bu tp dende ravineye gidiş geliş yapıcaz (mesela)
Önce iki bölgeyede çarı görütüp Char tablosundan Region ve XYZ leri bir yere kaydedin.

Daha sonra yapmanız gereken bu iki taşı o bölgelere eklemek. _RefObjComon ve _RefObjStruc  (İlk önce taşları ekleyin) 
Bu taşları ekledikten sonra 


_Refteleportta olan kodda ID yerimiz var 224 mesela, GATE_VSROFORUM diye başlayan kodda.

Bu kod refteleportta eklediğimiz yeni kodun ID sidir yani 2 taş oldugu için birisi 224 diğeri 225 olucak. (Sizde IDyi kendinize göre düzenleyin kaçla bitiyorsa en son refteleportta o id yi devam edin.)
Bu arada burda yazılan Region ve XYZ yi Commonda yaptığınız ile aynı yapın bunun sebebi şu, Commondaki eklediğimiz taşın koordinatıdır. 2. Koddaki XYZ yide ravinedeki koordinatı yapın
GATE ile başlayanın koordinatı ise anlamı şudur birazdan aşada Reftelelinki yazıcağımız için nerden nereye sorusunu yapıcaz 224taklamakan 225ravine dicez yani. birazdan anlıcaksınız

şimdi naptık 2 tane refobjcommon yani 2 taş ekledik. 2 tanede GATE ekledik teleport gidişi için. (teleportun içinde gözükecek gidiş)
Şimdi Reftelelinki yapalım.
2 Adet reftelelinkini yazın. alt alta 
Reftelelinkte şöyle yapıyorsunuz arkadaşlar. Ownertelepor ve Targetteleport var. yukarda belirttiğim gibi. Çoğu insan ters yapar bunu. Dikkatetmeniz için açıklıyorum. 
Eklediğiniz 2 Adet kodda birincisine ownerteleport 224 olcak, target teleport 225 olucak. 2. Kodda tam tersi ownerteleport 225, targetteleport 224 olucak.
Bunun sebebi gidiş ve geliş için. Yukarda anlıcaksınız dediğim olayda şu; Refteleporttaki ID yi düşünün 224 olanı. nerden nereye sorusu oldugu için reftelelinkte GATE(224) taklamakandan GATE(225) e yani Refteleporta Eklenilen koordinata gidicek.
Ufak detaylar bunlar bu şekilde yaparsanız hata almazsınız. hatta gidiş ve gelişiniz olur direkt.

Eksik birşey varsa hatırlatırsınız. düzeltirim. Kolay gelsin.
 
Konuyu başlatan #17
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
1,613
Beğeniler
4
Konum
KOCAELİ
Konuyu olabilecek en detaylı ve düzgün şekilde paylaştım :) Nasıl hata alıyorsunuz anlamadım arkadaşlar. Renklendirmelerle hata yapmanızı önlemeye çalıştım. ID çakışmaları gibi hatalar yapmıyorsanız gayet düzgün çalışır. Daha detaylısını ben görmedim :D
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
680
Beğeniler
0
Konum
Yurt Dışı
Cvp: RE: Teleport Taşı ve Teleport Noktası Ekleme

HistoricaL' Alıntı:
Konuyu olabilecek en detaylı ve düzgün şekilde paylaştım :) Nasıl hata alıyorsunuz anlamadım arkadaşlar. Renklendirmelerle hata yapmanızı önlemeye çalıştım. ID çakışmaları gibi hatalar yapmıyorsanız gayet düzgün çalışır. Daha detaylısını ben görmedim :D
Bazı ince ayrıntıları yanlış kavranıldıgı için hata yapılıyor yoksa anlatım güzel :D
 
Konuyu başlatan #20
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
1,613
Beğeniler
4
Konum
KOCAELİ
JonTurk' Alıntı:
acaba teleport'ta sadece job girişi nasıl veririz yada kaldırırız bunu eklemenin query si falan yokmu sağlıklı olan
Teleporta sadece job vermen bişi değiştirmez. Girilen bölgeye rev ile normal bir birey olarak dönülebilir neticede. _RefInstance_World_Region tablosuna giriceksin, burda senin regionID'lere denk gelen satırları bulup WORLDID değerlerini 60 yapacaksın (Eğer 1 ise 60 yap, eğer 1 değilse daha karmaşık bir durum söz konusu)

Şimdi hangi region ID benim gideceğim yer diye soracak olursanda, _RefRegion tablosunu açıp ContinentName  kısmından senin gidecğein bölgenin adının yazılı olduğu satırları bulup karşılığındaki wRegionID'leri bulabilirsin.

Kod ile tamamını bulmak için;
Kod:
Select*from SRO_VT_SHARD.._RefRegion where continentname like 'XXX'
--XXX yazan yere _RefRegion'daki continentname sütunundaki bölge ismini yazacaksın
Eğer bu bulduğun RegionID'lerinin WorldID değerlerini kısa yoldan 60 yapmak istiyorsan;

Kod:
UPDATE SRO_VT_SHARD.._RefInstance_World_Region set worldID=60 where RegionID='XXX'
--XXX yazan yere bir önceki kodla bulduğun wRegionID değerlerini girip tek tek okutacaksın.
--Her seferinde 1 region ID girip okutmalısın queryi
Bunların haricinde yardım edemem çünkü böyle uzaktan kolayca anlatılabilecek bir mevzu değil malesef
 
Üst