Login ekranında c9 Hatası [Agent:Token timeout]

Konuyu başlatan #1
Katılım
4 Eyl 2016
Mesajlar
48
Beğeniler
2
Konum
İÇEL
Merhaba, başlıkta belirtiğim gibi c9 hatası alıyorum. Bu konuyu inceledim aynı sorun ama çözemedim.
[NOT: Dışardan gelen bağlantıda c9 hatası mevcut]


•Portlar Firewall'a ekli

•Modem arayüzünde port yönlendirildi.

•IPv4'e Statik IP eklendi.

•DMZ aktif

•Modem Güvenlik Duvarı kapalı

•Firewall kapalı


Yardımlarınızı bekliyorum, iyi forumlar.
 
Son düzenleme:
Konuyu başlatan #2
Katılım
4 Eyl 2016
Mesajlar
48
Beğeniler
2
Konum
İÇEL
Çözüldü
Çözüm yolu: Bilgisayarım>Özellikler>Aygıt Yöneticisi>Eski Donanım Ekle> İleri> Listeden Seçeceğim> İleri> Microsoft KM-T (Loopback) > İleri >İleri.
Ağ bağdaştırıcıları > Loopback > Özellikler > IPv4 > IP Adress kısmına Statik IP yazıyoruz> Ağ alt maskesi > Tamam > Tamam > Kapat
[Dipnot; Bu değişikliklerden sonra serverfiles ve billing IP'lerini Statik IP ile değiştirin.]

 
Üst