Kayıt Ol
[-]
monetization_on Reklam Alanı
Reklam vermek istiyorum?

VSRO Model Switcher Kurulum


view_headline Konu
09.03.2016, Saat: 03:14
#1
[GM] AdoniS
[GM] AdoniS
Konuları:
6
Yorumları:
15
Kayıt Tarihi:
04.02.2016
Rep Puanı:
2
verified_user Owner
Star  VSRO Model Switcher Kurulum
[b]Model Switcher Nedir?[/b]



Model Switcher'ı bilmeyenler için tanımlamak gerekirse en basitinden şöyle tanımlanabilir herhalde ;

Bir iteme yeni bir görünüm kazandırmak. Örnek ile anlatmam gerekirse sanırım daha iyi anlaşılacak ;

Misal diyelim elinizde 10 Degree Moon Sword var. Ve siz bunun özelliklerini kaybetmeden 1 Degree'ye çevirmek istiyorsunuz. İşte tamda budur Model Switcher.



---- Silk Scroll Kurulumu Gerekenler #



İhtiyacımız olanlar ;





  1. SRO_VT_SHARD > _RefObjItem Tablosu.


  2. SRO_VT_SHARD > _RefObjCommon Tablosu.


  3. Media.Pk2 > ItemData45000.txt


  4. Media.Pk2 > texdata_object.txt



---- Model Switcher Kurulum Aşaması (DATABASE KISMI) #


Bu işlemde kademeli gidelim istiyorum. Çünkü oluşturmamız gereken hem Model Switcher Scroll'u hemde itemlerimizi oluşturmamız gerek. Dilerseniz önce basite kaçıp Model Switcher Scroll'umuzu ekleyelim.


---- Model Switcher Scroll'u Kurulum Aşaması (DATABASE KISMI) #


Öncelikle kafanız karışmasın diye yeniden _RefObjItem Tablosunu kullanarak şu satırları eklemenizi istiyorum;


Kod:
23097    50    2    0    0    1    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    1000    ????    1    ??????                                                                                                                               -1    RESURRECT    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    0    0    0

Yeşil ile belirtmiş olduğum alanın sizin ID'niz olmasına dikkat edin biraz sonra kullanacağız.


Şimdi burada işimiz bitti, sırada _RefObjCommon adlı tabloya giriş yapmaya geldi;


Kod:
1    44759    ITEM_MALL_DTRACTUS_SWITCHER_01    ???? ???? ??? (???)    xxx    SN_ITEM_MALL_DTRACTUS_SWITCHER_01    SN_ITEM_MALL_DTRACTUS_SWITCHER_01_TT_DESC    1    0    3    3    3    1    180000    3    0    1    1    1    255    1    1    0    0    1    0    0    0    0    0    0    0    -1    0    -1    0    -1    0    -1    0    -1    0    0    0    0    0    0    0    100    0    0    0    xxx    item\etc\drop_mall_scroll.bsr    item\etc\model_switcher.ddj    xxx    xxx    23097
[color=#333333][font='Source Sans Pro', Tahoma, 'Helvetica Neue', Arial, sans-serif][size=x-small][font=Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif]Kırmızı ile verdiğim ID _RefObjCommon için vermiş olduğunuz yeni ID olsun.[/font][/size][/font][/color]
Yeşil ile vermiş olduğum ID, Biraz Önceki _RefObjItem ID'si ile aynı olmasına dikkat edin.



---- Model Switcher Scroll'u Kurulum Aşaması (MEDIA KISMI) #


ItemData45000'i çıkartıyoruz ve en alta şu eklmemizi yapıyoruz;




Kod:
1    44759    ITEM_MALL_DTRACTUS_SWITCHER_01    ???? ???? ??? (???)    xxx    SN_ITEM_MALL_DTRACTUS_SWITCHER_01    SN_ITEM_MALL_DTRACTUS_SWITCHER_01_TT_DESC    1    0    3    3    3    1    180000    3    0    1    1    1    255    1    1    0    0    1    0    0    0    0    0    0    0    -1    0    -1    0    -1    0    -1    0    -1    0    0    0    0    0    0    0    100    0    0    0    xxx    item\etc\drop_mall_scroll.bsr    item\etc\model_switcher.ddj    xxx    xxx    50    2    0    0    1    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    1000    ????    1    ??????    -1    RESURRECT    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    0    0

Kırmızı ile verdiğim alan _RefObjCommon alanı olacak.




Hadi buna da isim verelim;



textdata_object'i açalım ve şunları ekleyelim;



1    SN_ITEM_MALL_DTRACTUS_SWITCHER_01                                1 Degree Model Switcher

1    SN_ITEM_MALL_DTRACTUS_SWITCHER_01_TT_DESC                   1 Degree Model Switcher


Evet arkadaşlar , Switcher kısmını tamamladık. Şimdi dönüşüm işinden bahsedelim.




---- Model Switcher Dönüşecek İtemin Kurulum Aşaması (DATABASE KISMI) #



Şimdi biraz kafanız karışabilir, yahu kardeşim yukarıdaki ne bu ne diye. Onu da şöyle açıklayayım ;



Yukarıda sadece değişim için scroll hazırladık. Ama düşünsenize bu item aynı özelliklerde bi iteme nasıl dönüşsün diye. İmkansız gibi geliyor değil mi? Ama değil. Sadece biraz yorulacağız o kadar. Ama sonu müthiş olacak söyleyeyim. 



Yukarıda örneği 10 Degree Moon Sword için vermiştim hatırlıyorsanız, gelin örneği hiç bozmadan, kafanızı karıştırmadan 10 Degree Moon Sword'u 1 Degree görünümüne nasıl vereceğimizi anlatalım.



Bize neler lazım;




    1-)  10 Degree Moon Sword Iteminin Özellikleri




Bu özellikleri nerede bulacağım diyorsanız aslında çok basit. Yapmamız gereken dönüşüm yapacak olduğumuz itemin _RefObjCommon'dan Linkini almak ve o Link ID'si ile _RefObjItem'den satırı kopyalamak.


Misal 10 Degree Moon Sword'u ben RefObjCommonda aratıyorum ve aldığım sonuç ;



Kod:
1    4042    ITEM_CH_SWORD_10_B_RARE    10? ? (?)    xxx    SN_ITEM_CH_SWORD_10_B_RARE    SN_ITEM_CH_SWORD_10_B_RARE_TT_DESC    0    0    3    1    6    2    180000    0    6    1    1    1    255    3    1    1    1    0    0    8426000    6980    10471    0    9000    2949100    1    90    -1    0    -1    0    -1    0    -1    0    0    0    0    0    0    0    100    0    0    0    item\china\weapon\sword_10.bsr    item\etc\drop_ch_equip_rare.bsr    item\china\weapon\sword_10.ddj    xxx    xxx    2319

Peki kardeş bunun Link'i neresi diye sorarsanız yukarıda kırmızıyla göstermiş olduğum son kolon, 2319 yani.


Şimdi bunu _RefObjItem'in ID'sinde arayacağız. Yani ID'si 2319 olanı bulacağız. Bakalım buradan ne sonuç alıyorum ben ;


Kod:
2319    1    2    0    0    29    79    123    151    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    2    0    6    1483    1573    1650    1740    45    2528    2683    2863    3018    77,4    2189    2278    2468    2567    3725    3876    4282    4456    116    244    0    5    17    -1    xxx    -1    xxx                                                                                                                                  -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    0    ?? ??? ?? ?? ?    9    0    0

Gördüğünüz gibi 2319 ID'sine ait aldığım sonuç budur. Şimdi kardeş ben bunu ne yapacağım derseniz, RefObjItem'e yeni bir satır ekleyeceksiniz. Hemde hiçbirşeyini değiştirmeyeceksiniz. Değişen sadece ID olacak yani 2319 yerine Yeni bir ID sahibi olacaksınız.


Hadi onuda verelim bakalım ;


Kod:
23111    1    2    0    0    29    79    123    151    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    2    0    6    1483    1573    1650    1740    45    2528    2683    2863    3018    77,4    2189    2278    2468    2567    3725    3876    4282    4456    116    244    0    5    17    -1    xxx    -1    xxx                                                                                                                                  -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    0    ?? ??? ?? ?? ?    9    0    0

Gördünüz mü, değişen sadece ID. gerisi hepsi aynı. Şimdi işin zevkli yanına yani _RefObjCommona ekleme yerine gelelim. 10 Degree Moon Sword için yukarıda RefObjCommon bilgilerini göstermiştik, biraz ekleme yapıp birkaç yeri değiştireceğiz o kadar.




Kod:
1    44773    ITEM_CH_SWORD_10_B_RARE_LOOK1    10? ? (?)    xxx    SN_ITEM_CH_SWORD_10_B_RARE    SN_ITEM_CH_SWORD_10_B_RARE_TT_DESC    0    0    3    1    6    2    180000    0    6    1    1    1    255    3    1    1    1    0    0    8426000    6980    10471    0    9000    2949100    1    90    -1    0    -1    0    -1    0    -1    0    0    0    0    0    0    0    100    0    0    0   item\china\weapon\sword_01.bsr    item\etc\drop_ch_equip_rare.bsr    item\china\weapon\sword_01.ddj    xxx    xxx    23111

Neleri değiştirdiğimize ve neden değiştirdiğimize bir göz atalım ki akılda kalıcı olsun;





  1. Kırmızı ile yazmış olduğum, sahip olduğu yeni ID'si bunu zaten değiştirmeniz gerektiğiniz anlamışsınızdır.


  2. Mavi ile vermiş olduğum kodu yazın aksi takdirde çalışmaz. 1 Degree görünüm için "_LOOK1" , 2 Degree Görünüm için "_LOOK2" şeklinde devam etmek zorundasınız.


  3. Yeşil ile iki alan boyadım. Burada sondaki sayılar önemli bizim için. 1 Degree görünümü vermek istediğim için "01" sonları, ona göre hesabınız yapın.


  4. Sondaki vermiş olduğum pembe ID ise az önce _RefObjItem de yeni oluşturduğumuz ID'dir.




---- Model Switcher [b]Dönüşecek İtemin Kurulum Aşaması (MEDIA KISMI)[/b]

ItemData45000'i çıkartıyoruz ve en alta şu eklememizi yapıyoruz;



Kod:
1    44773    ITEM_CH_SWORD_10_B_RARE_LOOK1    10? ? (?)    xxx    SN_ITEM_CH_SWORD_10_B_RARE    SN_ITEM_CH_SWORD_10_B_RARE_TT_DESC    0    0    3    1    6    2    180000    0    6    1    1    1    255    3    1    1    1    0    0    8426000    6980    10471    0    9000    2949100    1    90    -1    0    -1    0    -1    0    -1    0    0    0    0    0    0    0    100    0    0    0    item\china\weapon\sword_01.bsr    item\etc\drop_ch_equip_rare.bsr    item\china\weapon\sword_01.ddj    xxx    xxx    1    2    0    0    29    79    123    151    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    2    0    6    1483    1573    1650    1740    45    2528    2683    2863    3018    77.4    2189    2278    2468    2567    3725    3876    4282    4456    116    244    0    5    17    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    -1    xxx    0    ?? ??? ?? ?? ?    9    0

Kırmızı ile verdiğim alan _RefObjCommon alanı olacak.




Harikasınız! Bunları Update edin, son olarak Model Switcher'ımız için Prosedürümüzü yazalım ve deneyelim.



SRO_VT_LOG > Programmability > Stored Procedures yolundaki _AddLogItem'i açalım ve şunu ekleyelim ;



Kod:
------ Model Switcher 1DG

IF(@Operation = 41 AND @ItemRefID= 45487) -- 1 Dg Model Switcher (SOM)
Begin

Declare @refItemID int;
Declare @ItemCode varchar(64);
Declare @NewItemID varchar(64); 
SET @refItemID = (SELECT RefItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Where ID64 = ( Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = '13' and ItemID > 0 ));
SET @ItemCode = (SELECT NameStrID128 From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_RefObjCommon] Where ID = @refItemID);
SET @NewItemID = (SELECT ID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_RefObjCommon] Where NameStrID128 = @ItemCode AND CodeName128 like '%LOOK1' ); 
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @NewItemID Where ID64 = ( Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = '13' and ItemID > 0 );
END


Burada da dikkat etmeniz gerek yukarıdaki koddaki kırmızı ID. Bu ID : Yukarıda Model Switcher Scroll için RefObjCommon tablosuna giriş yapmıştık hatırlıyorsanız. İşte onun ID'si olacak.




--- Model Switcher Kullanımı Dikkat Edilmesi Gereken Nokta


Değiştirmek istediğiniz item çantanızda "1." slotta olması gerekmekte. Ama model switcher isterseniz 3. sayfada olsun önemli değil. Ama item 1. slotta olmak zorunda.
Cevapla

09.03.2016, Saat: 14:48
#2
karazar
karazar
Konuları:
14
Yorumları:
38
Kayıt Tarihi:
03.03.2016
Rep Puanı:
0
verified_user Üye
Cvp: VSRO Model Switcher Kurulum
(09.03.2016, Saat: 03:14)[GM] AdoniS Adlı Kullanıcıdan Alıntı: *edit


Teşekkurler Sağlam Konu
Cevapla
10.03.2016, Saat: 00:09
#3
PurePower
PurePower
Konuları:
149
Yorumları:
1,477
Kayıt Tarihi:
23.07.2015
Rep Puanı:
53
verified_user Site Kurucusu
RE: VSRO Model Switcher Kurulum
kodları code tagı içine alın. ayrıca forumda alıntı konu paylaşmak yasak. konu düzenlenmez ile sileceğim
İmza: @PurePower
PurePower kullanıcısının imza signatürünü görme yetkisine sahip değilsin veya erişime engellendin.
Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsan site yöneticileri ile iletişime geç.
vSroForum.com ©2015-2017
Cevapla
10.03.2016, Saat: 01:03
#4
Edithr
Edithr
Konuları:
10
Yorumları:
38
Kayıt Tarihi:
04.03.2016
Rep Puanı:
0
verified_user Üye
RE: VSRO Model Switcher Kurulum
Aynen beyler alıntı ile sayfayı doldurursanız sayfaya zarar verirsiniz.
Cevapla
24.05.2016, Saat: 20:25
#5
sonspear35
sonspear35
Konuları:
0
Yorumları:
5
Kayıt Tarihi:
06.02.2016
Rep Puanı:
0
verified_user Acemi Üye
RE: VSRO Model Switcher Kurulum
beyler peki burda 1 dg sadece ch sword gösteriyo peki tüm 1dg silahlari nasil 1 scroll yapcağiz böyle yaparsak sadece 1dg swrodun model switcheri oluyor
Cevapla
25.05.2016, Saat: 10:58
#6
Coded By Promaker
Coded By Promaker
Konuları:
19
Yorumları:
287
Kayıt Tarihi:
07.02.2016
Rep Puanı:
42
verified_user Global Mod
Cvp: RE: VSRO Model Switcher Kurulum
(24.05.2016, Saat: 20:25)sonspear35 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: beyler peki burda 1 dg sadece ch sword gösteriyo peki tüm 1dg silahlari nasil 1 scroll yapcağiz böyle yaparsak sadece 1dg swrodun model switcheri oluyor

Adam örnek olarak, 1dgyi göstermiş. Aynı şekilde diğer dgleride ekleyebilirsiniz.
Cevapla

26.01.2017, Saat: 18:36
#7
eraykaratas
eraykaratas
Konuları:
29
Yorumları:
109
Kayıt Tarihi:
28.12.2016
Rep Puanı:
0
verified_user Uzman Üye
RE: VSRO Model Switcher Kurulum
Bu islemleri yaptiktan sonra Model switcher çevirdiginde itemde sox parlamasi olmuyor normal gorunumlu silah oluyor devaminda ne yapilmali
Cevapla
27.02.2017, Saat: 04:14
#8
Hayrett
Hayrett
Konuları:
5
Yorumları:
26
Kayıt Tarihi:
22.02.2017
Rep Puanı:
0
verified_user Üye
RE: VSRO Model Switcher Kurulum
Keşke txt olarak paylaşsaydın da tek tek tab düzeltmek zorunda kalmasaydık...

Her şeye rağmen eline sağlık.. Smile
Cevapla
11.04.2017, Saat: 20:11
#9
silverrains
silverrains
Konuları:
41
Yorumları:
259
Kayıt Tarihi:
12.03.2016
Rep Puanı:
14
verified_user Emekçi Üye
Cvp: VSRO Model Switcher Kurulum
denicem
Cevapla
12.04.2017, Saat: 02:57
#10
GeneralRed
GeneralRed
Konuları:
29
Yorumları:
201
Kayıt Tarihi:
10.03.2017
Rep Puanı:
11
verified_user Uzman Üye
Cvp: RE: VSRO Model Switcher Kurulum
(27.02.2017, Saat: 04:14)Hayrett Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Keşke txt olarak paylaşsaydın da tek tek tab düzeltmek zorunda kalmasaydık...

Her şeye rağmen eline sağlık.. Smile
Tek seferde düzeltme mevcut tap boşluğunu normal boşlukla değiştirin tek seferde degisir
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Vsro Görev ile İtem Verme Server Edit 12 1,961 21.06.2017, Saat: 23:44
Son Yorum: _OrdeaL_
Wink Vsro Eu Açma metehan463 1 99 18.06.2017, Saat: 14:57
Son Yorum: GeneralRed
  vSro Patch Atma - Versiyon Ayarlama [VİDEOLU] HistoricaL 14 512 16.06.2017, Saat: 12:07
Son Yorum: karambole
Brick vSro 11DG Nova Drop Ayarlama GeneralRed 3 174 16.06.2017, Saat: 03:37
Son Yorum: GeneralRed

Hızlı Menü:



[-]
monetization_on Reklam (728x90)
Reklam Ver
Reklam vermek istiyorum?