Kingdom Sro
remo
Askar Bilişim
Azel Bilişim
doca sro
Monster Bilişim

 
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Soru vSro Başlangıçtaki Tüm İtemleri FB yapma
(Okunma: 144)
hgtr
#1
Başlangıçta itemleri fb vermek istiyorum ama bi türlü ayar yapamadım acaba bunu direk _AddNewChar 'a yeni bir kod ekleyerek yapabilirmiyim yoksa başka şekildemi yapmam gerekiyor ?

Edit :

şu anda aşağıdaki kodu düzenleyerek bişeyler yapmaya çalışıyorum ama bilmiyorum bakiyim ne olcak denemekten zarar gelmez Big Grin

2.Edit : kodu bu şekilde düzenledim , itemler fb oluyor ama mesela ilk charı açtım diyelim oyuna girince fb olmuyor başka yeni char acıp giriyorum ondada fb olmuyor ama önceki açtıgım charın itemleri fb oluyor. bide sanırım tüm itemler için ayarlı bu yani birisi yeni char acınca swdaki tüm itemler fb oluyor Big Grin Üzerinde yine uğraşıyorum inş. çözerim sorunu .


Kod:
UPDATE _Items SET Variance='1073741823', MagParamNum='2', MagParam1='30064771144', MagParam2='30064771150' from _RefObjItem where ID in (Select Link from _RefObjCommon where ID = @RefWeaponID)
Son Düzenleme: 30.11.2016, Saat: 20:21, Düzenleyen: hgtr • Sebep: sona yaklaştım
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
twister78
#2
(30.11.2016, Saat: 18:30)hgtr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başlangıçta itemleri fb vermek istiyorum ama bi türlü ayar yapamadım acaba bunu direk _AddNewChar 'a yeni bir kod ekleyerek yapabilirmiyim yoksa başka şekildemi yapmam gerekiyor ?

Edit :

şu anda aşağıdaki kodu düzenleyerek bişeyler yapmaya çalışıyorum ama bilmiyorum bakiyim ne olcak denemekten zarar gelmez Big Grin

2.Edit : kodu bu şekilde düzenledim , itemler fb oluyor ama mesela ilk charı açtım diyelim oyuna girince fb olmuyor başka yeni char acıp giriyorum ondada fb olmuyor ama önceki açtıgım charın itemleri fb oluyor. bide sanırım tüm itemler için ayarlı bu yani birisi yeni char acınca swdaki tüm itemler fb oluyor Big Grin Üzerinde yine uğraşıyorum inş. çözerim sorunu .


Kod:
UPDATE _Items SET Variance='1073741823', MagParamNum='2', MagParam1='30064771144', MagParam2='30064771150' from _RefObjItem where ID in (Select Link from _RefObjCommon where ID = @RefWeaponID)
Item olarak procedur değiştiriyor anladğım kadarıyla, Yani o tip sorun yaşaman normal onu CharID olarak tanımlamak daha mantıklı olur diye düşünüyorum. Fakat sen direk bir işlem yapıldığında tüm charların değişmesine sebep olan bir kod deniyorsun. 
Bana kalırsa başta yazılan kodda değişiklik yapılması gerekiyor veya adnewChardan bazı kodlardan örnek alabilirsin diye düşünüyorum fakat işe yararmı bilemiyorum ama denemek bedava deneme yanılma yöntemiyle yapılabilir.
Ama bana kalırsa başlangıç itemleri blueli olması birşeyi değiştirmez yani bişey ifade etmez, 1dg den atıyorum 8 dg ye kadar npcde blue'li yapman daha mantıklı diye düşünüyorum.
Cevapla
Teşekkür Edenler:
hgtr
#3
(30.11.2016, Saat: 21:36)twister78 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(30.11.2016, Saat: 18:30)hgtr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başlangıçta itemleri fb vermek istiyorum ama bi türlü ayar yapamadım acaba bunu direk _AddNewChar 'a yeni bir kod ekleyerek yapabilirmiyim yoksa başka şekildemi yapmam gerekiyor ?

Edit :

şu anda aşağıdaki kodu düzenleyerek bişeyler yapmaya çalışıyorum ama bilmiyorum bakiyim ne olcak denemekten zarar gelmez Big Grin

2.Edit : kodu bu şekilde düzenledim , itemler fb oluyor ama mesela ilk charı açtım diyelim oyuna girince fb olmuyor başka yeni char acıp giriyorum ondada fb olmuyor ama önceki açtıgım charın itemleri fb oluyor. bide sanırım tüm itemler için ayarlı bu yani birisi yeni char acınca swdaki tüm itemler fb oluyor Big Grin Üzerinde yine uğraşıyorum inş. çözerim sorunu .


Kod:
UPDATE _Items SET Variance='1073741823', MagParamNum='2', MagParam1='30064771144', MagParam2='30064771150' from _RefObjItem where ID in (Select Link from _RefObjCommon where ID = @RefWeaponID)
Item olarak procedur değiştiriyor anladğım kadarıyla, Yani o tip sorun yaşaman normal onu CharID olarak tanımlamak daha mantıklı olur diye düşünüyorum. Fakat sen direk bir işlem yapıldığında tüm charların değişmesine sebep olan bir kod deniyorsun. 
Bana kalırsa başta yazılan kodda değişiklik yapılması gerekiyor veya adnewChardan bazı kodlardan örnek alabilirsin diye düşünüyorum fakat işe yararmı bilemiyorum ama denemek bedava deneme yanılma yöntemiyle yapılabilir.
Ama bana kalırsa başlangıç itemleri blueli olması birşeyi değiştirmez yani bişey ifade etmez, 1dg den atıyorum 8 dg ye kadar npcde blue'li yapman daha mantıklı diye düşünüyorum.

Aslında direk npcye koysam kolay olurda ne biliyim biraz uğraşmak istiyorum db üzerinde ,sıradanlıktan çıkmaya çalışıyorum.

kod üzerinde biraz değişiklik yaptım şuanda Sadece istediğim itemi fb yapıyor artık ama hep bi itemin fb olması için yeni bir char açılması gerekiyor şimdi bitek char acıldıgı gibi itemin fb olması üzerinde ugraşıyorum.aşağıdaki kod Sadece bowu fb yapıyor mesela
Alıntı:UPDATE _Items SET Variance='1073741823', MagParamNum='2', MagParam1='30064771144', MagParam2='30064771150' WHERE RefItemID=(select ID from _RefObjCommon where CodeName128 = 'ITEM_CH_BOW_01_C_RARE')
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
twister78
#4
(01.12.2016, Saat: 11:22)hgtr Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(30.11.2016, Saat: 21:36)twister78 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(30.11.2016, Saat: 18:30)hgtr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başlangıçta itemleri fb vermek istiyorum ama bi türlü ayar yapamadım acaba bunu direk _AddNewChar 'a yeni bir kod ekleyerek yapabilirmiyim yoksa başka şekildemi yapmam gerekiyor ?

Edit :

şu anda aşağıdaki kodu düzenleyerek bişeyler yapmaya çalışıyorum ama bilmiyorum bakiyim ne olcak denemekten zarar gelmez Big Grin

2.Edit : kodu bu şekilde düzenledim , itemler fb oluyor ama mesela ilk charı açtım diyelim oyuna girince fb olmuyor başka yeni char acıp giriyorum ondada fb olmuyor ama önceki açtıgım charın itemleri fb oluyor. bide sanırım tüm itemler için ayarlı bu yani birisi yeni char acınca swdaki tüm itemler fb oluyor Big Grin Üzerinde yine uğraşıyorum inş. çözerim sorunu .


Kod:
UPDATE _Items SET Variance='1073741823', MagParamNum='2', MagParam1='30064771144', MagParam2='30064771150' from _RefObjItem where ID in (Select Link from _RefObjCommon where ID = @RefWeaponID)
Item olarak procedur değiştiriyor anladğım kadarıyla, Yani o tip sorun yaşaman normal onu CharID olarak tanımlamak daha mantıklı olur diye düşünüyorum. Fakat sen direk bir işlem yapıldığında tüm charların değişmesine sebep olan bir kod deniyorsun. 
Bana kalırsa başta yazılan kodda değişiklik yapılması gerekiyor veya adnewChardan bazı kodlardan örnek alabilirsin diye düşünüyorum fakat işe yararmı bilemiyorum ama denemek bedava deneme yanılma yöntemiyle yapılabilir.
Ama bana kalırsa başlangıç itemleri blueli olması birşeyi değiştirmez yani bişey ifade etmez, 1dg den atıyorum 8 dg ye kadar npcde blue'li yapman daha mantıklı diye düşünüyorum.

Aslında direk npcye koysam kolay olurda ne biliyim biraz uğraşmak istiyorum db üzerinde ,sıradanlıktan çıkmaya çalışıyorum.

kod üzerinde biraz değişiklik yaptım şuanda Sadece istediğim itemi fb yapıyor artık ama hep bi itemin fb olması için yeni bir char açılması gerekiyor şimdi bitek char acıldıgı gibi itemin fb olması üzerinde ugraşıyorum.aşağıdaki kod Sadece bowu fb yapıyor mesela
Alıntı:UPDATE _Items SET Variance='1073741823', MagParamNum='2', MagParam1='30064771144', MagParam2='30064771150' WHERE RefItemID=(select ID from _RefObjCommon where CodeName128 = 'ITEM_CH_BOW_01_C_RARE')

Madem öyle o kodu tüm garment ,armor, pro itemlerin başlangıçta hangileri giyiyorsa o kadar ekle tek tek Smile
Cevapla
Teşekkür Edenler:
hgtr
#5
(01.12.2016, Saat: 11:25)twister78 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Madem öyle o kodu tüm garment ,armor, pro itemlerin başlangıçta hangileri giyiyorsa o kadar ekle tek tek Smile

o en kolayı. bi eksikleri bitiriyimde  Big Grin
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
hgtr
#6
(01.12.2016, Saat: 11:32)hgtr Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(01.12.2016, Saat: 11:25)twister78 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Madem öyle o kodu tüm garment ,armor, pro itemlerin başlangıçta hangileri giyiyorsa o kadar ekle tek tek Smile

o en kolayı. bi eksikleri bitiriyimde  Big Grin

Vallahi moralim bozuldu ya gülsemmi ağlasammı bilemedim :Smile exec ile başlangıç itemleri verilen yerin üstündeki opt levelin yanına magparam değerlerini yapıştırdım sorun tamamen çözüldü. item Kodları eklememe gerek kalmadı yani, direk oyuna girdigin gibi fb başlıyor artık :Smile  bu kadar kolay çözümmü olur ya boşuna ugraştım dünden beri Big Grin
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  SORU STR INT Unıque Yapma (Yardım) qwesad 3 25 3 saat önce
Son Yorum: qwesad
  SORU Vsro Cert Hatası İP Yapılandırma Hakkında RoNesaNs 1 21 26.03.2017, Saat: 11:52
Son Yorum: PurePower
  SORU Vsro Npc wqwer 1 38 23.03.2017, Saat: 15:39
Son Yorum: twister78
  SORU Vsro Npc Client Kapatma Hatası ladyasi 2 28 23.03.2017, Saat: 15:07
Son Yorum: BURAKSERIT

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
  Tarih: 30.03.2017, Saat: 20:35