Kayıt Ol
[-]
monetization_on Reklam Alanı
Reklam vermek istiyorum?

Trans Pet Stack Arttırmak


view_headline Konu
09.07.2016, Saat: 02:04
#1
LordZelag
LordZelag
Konuları:
9
Yorumları:
27
Kayıt Tarihi:
28.06.2016
Rep Puanı:
0
verified_user Üye
Trans Pet Stack Arttırmak
Merhabalar, TransPet'in normalde 40 olan slotunu arttırmak istiyorum mesela 200, bunu nasıl yapabilirim? Media'da neyi değiştirmem gerekir? Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
Cevapla

09.07.2016, Saat: 02:06
#2
BURAKSERIT
BURAKSERIT
Konuları:
71
Yorumları:
868
Kayıt Tarihi:
22.03.2016
verified_user Editör & DJ
RE: Trans Pet Stack Arttırmak
Benim bu konuda aradığım şey tam tersi, hiç araştırmadım ama basittir sanırım.
Musa yada Armağan kardeşimiz yardımcı olur birazdan.
İşlem sonrasında sonuçlarınızı lütfen bizimle paylaşın.
Cevapla
09.07.2016, Saat: 07:00
#3
Nyrox
Nyrox
Konuları:
92
Yorumları:
249
Kayıt Tarihi:
18.08.2015
Rep Puanı:
21
verified_user Emektar
RE: Trans Pet Stack Arttırmak
_refobjchar tablosundaki invertorysize sutunundaki sayıyı değiştirerek ayarlıyabilirsin. trans petin objchar tablosundaki id'sini bulmak için refobjcommon tablosundaki link(en sonda) sutununa bakabilirsin.
eşyanın id'si nasıl bulunur hakkında bilgin yoksa bu konuyu inceleyebilirsin.
http://www.vsroforum.com/konu-bir-esyani...lunur.html
objcommon tablosunda şuna dikkat etmelisin codename128 sutunundaki başında scroll olanı değil, sadece cos_t_xxx yazan petin link(id)sini objchar tablosunda aramalısın.
itemmaldaki trans petleride örnek 20lvl,40lvl,60lvl olarak değişiyor bu petlerin hepsinin invertorysize sini ayarlamalısın yoksa bug olur.
yaptığın işlemi media dosyasınada geçirmelisin, bu işlemide dbtomediapk2 programı ile yapabilirsin.
Cevapla
10.07.2016, Saat: 01:26
#4
BURAKSERIT
BURAKSERIT
Konuları:
71
Yorumları:
868
Kayıt Tarihi:
22.03.2016
verified_user Editör & DJ
RE: Trans Pet Stack Arttırmak
(09.07.2016, Saat: 07:00)Nyrox Adlı Kullanıcıdan Alıntı: _refobjchar tablosundaki invertorysize sutunundaki sayıyı değiştirerek ayarlıyabilirsin. trans petin objchar tablosundaki id'sini bulmak için refobjcommon tablosundaki link(en sonda) sutununa bakabilirsin.
eşyanın id'si nasıl bulunur hakkında bilgin yoksa bu konuyu inceleyebilirsin.
http://www.vsroforum.com/konu-bir-esyani...lunur.html
objcommon tablosunda şuna dikkat etmelisin codename128 sutunundaki başında scroll olanı değil, sadece cos_t_xxx yazan petin link(id)sini objchar tablosunda aramalısın.
itemmaldaki trans petleride örnek 20lvl,40lvl,60lvl olarak değişiyor bu petlerin hepsinin invertorysize sini ayarlamalısın yoksa bug olur.
yaptığın işlemi media dosyasınada geçirmelisin, bu işlemide dbtomediapk2 programı ile yapabilirsin.

DbToMedia programı kullandım bi ara RefSkill'le oynamıştım. Bilirsin RefSkill için dec falan yapıyosun uğraşmıyayım dedim.
Tüm Db'yi çevirdim, mediaya import ettim client crash verdi Big Grin
Neden oldu anlamadım, bidahada kullanmadım zaten.
Cevapla
10.07.2016, Saat: 01:58
#5
HistoricaL
HistoricaL
Konuları:
24
Yorumları:
973
Kayıt Tarihi:
25.07.2015
Rep Puanı:
63
verified_user Yönetici
Cvp: RE: Trans Pet Stack Arttırmak
(10.07.2016, Saat: 01:26)BURAKSERIT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09.07.2016, Saat: 07:00)Nyrox Adlı Kullanıcıdan Alıntı: _refobjchar tablosundaki invertorysize sutunundaki sayıyı değiştirerek ayarlıyabilirsin. trans petin objchar tablosundaki id'sini bulmak için refobjcommon tablosundaki link(en sonda) sutununa bakabilirsin.
eşyanın id'si nasıl bulunur hakkında bilgin yoksa bu konuyu inceleyebilirsin.
http://www.vsroforum.com/konu-bir-esyani...lunur.html
objcommon tablosunda şuna dikkat etmelisin codename128 sutunundaki başında scroll olanı değil, sadece cos_t_xxx yazan petin link(id)sini objchar tablosunda aramalısın.
itemmaldaki trans petleride örnek 20lvl,40lvl,60lvl olarak değişiyor bu petlerin hepsinin invertorysize sini ayarlamalısın yoksa bug olur.
yaptığın işlemi media dosyasınada geçirmelisin, bu işlemide dbtomediapk2 programı ile yapabilirsin.

DbToMedia programı kullandım bi ara RefSkill'le oynamıştım. Bilirsin RefSkill için dec falan yapıyosun uğraşmıyayım dedim.
Tüm Db'yi çevirdim, mediaya import ettim client crash verdi Big Grin
Neden oldu anlamadım, bidahada kullanmadım zaten.

DBTOMEDIA Konusuna gir. Uyarı koydum kırmızı yazılarla. Programı indir ve uyarıyı oku. Anlayacaksın nedenini Wink
Program bilinçli kullanılmalı. Yoksa çok riskli.
İmza: @HistoricaL
Cevapla
10.07.2016, Saat: 03:47
#6
Nyrox
Nyrox
Konuları:
92
Yorumları:
249
Kayıt Tarihi:
18.08.2015
Rep Puanı:
21
verified_user Emektar
RE: Trans Pet Stack Arttırmak
dbtomedia programının çıkardığı itemdata_xxx.txt,charcterdata_xxx.txt,skilldata_xxx.txtleri hep kullanıyorum bana hiç sorun çıkartmıyor.
Cevapla

10.07.2016, Saat: 12:41
#7
HistoricaL
HistoricaL
Konuları:
24
Yorumları:
973
Kayıt Tarihi:
25.07.2015
Rep Puanı:
63
verified_user Yönetici
Cvp: RE: Trans Pet Stack Arttırmak
(10.07.2016, Saat: 03:47)Nyrox Adlı Kullanıcıdan Alıntı: dbtomedia programının çıkardığı itemdata_xxx.txt,charcterdata_xxx.txt,skilldata_xxx.txtleri hep kullanıyorum bana hiç sorun çıkartmıyor.

Konudaki uyarıyı indirip okudun mu? senin konuyu güncellemiştim. Ben açtığım sw de bizzat sorun yaşayım sorunun ne olduğunu anlamamıştım ilk başta. isteyen kişiler ismi geçen txt'leri orjinal halleri ve dbtomedia'nın verdiği txt'ler ile karşılaştırıp demek istediğimi gözlemleyebilir.
Skilldatayı komple _refskill'den kopyala ve enc'lere paylaştır. Muhtemelen oyna giremez crash yersin. Her db+client böyle değil. Elden geçenler bunu yapmaz. ama piyasadaki db+clientlerin %90ı bu şekilde. 
magicoption.txt'yi bozarak veriyor mesela. uyarıyı okuduysanız ondada 0.5 olması gereken bir değer mediaya 5 diye geçiyor. bu ve bunun gibi sebeplerden ötürü immortal ve astralim bozulmuştu benim oynumda.
Aynı mantığı kalkıpta itemdata'da neden yapmasın. virgülü noktayı ayırt etmeden çatır çatır veri alıyor. hatta bazen o noktayı virgülü kafasına göre ortadan kaldırıyor; bknz: magicoption.
Bahsetmek ve anlatmak istediğim konu bu.
İmza: @HistoricaL
Cevapla
11.07.2016, Saat: 03:25
#8
Nyrox
Nyrox
Konuları:
92
Yorumları:
249
Kayıt Tarihi:
18.08.2015
Rep Puanı:
21
verified_user Emektar
Cvp: RE: Trans Pet Stack Arttırmak
(10.07.2016, Saat: 12:41)HistoricaL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10.07.2016, Saat: 03:47)Nyrox Adlı Kullanıcıdan Alıntı: dbtomedia programının çıkardığı itemdata_xxx.txt,charcterdata_xxx.txt,skilldata_xxx.txtleri hep kullanıyorum bana hiç sorun çıkartmıyor.

Konudaki uyarıyı indirip okudun mu? senin konuyu güncellemiştim. Ben açtığım sw de bizzat sorun yaşayım sorunun ne olduğunu anlamamıştım ilk başta. isteyen kişiler ismi geçen txt'leri orjinal halleri ve dbtomedia'nın verdiği txt'ler ile karşılaştırıp demek istediğimi gözlemleyebilir.
Skilldatayı komple _refskill'den kopyala ve enc'lere paylaştır. Muhtemelen oyna giremez crash yersin. Her db+client böyle değil. Elden geçenler bunu yapmaz. ama piyasadaki db+clientlerin %90ı bu şekilde. 
magicoption.txt'yi bozarak veriyor mesela. uyarıyı okuduysanız ondada 0.5 olması gereken bir değer mediaya 5 diye geçiyor. bu ve bunun gibi sebeplerden ötürü immortal ve astralim bozulmuştu benim oynumda.
Aynı mantığı kalkıpta itemdata'da neden yapmasın. virgülü noktayı ayırt etmeden çatır çatır veri alıyor. hatta bazen o noktayı virgülü kafasına göre ortadan kaldırıyor; bknz: magicoption.
Bahsetmek ve anlatmak istediğim konu bu.
programı inceledim bide ne gördüm zaten db ile client birbirine uyumlu değilmiş Smile program nokta yada virgülden sonra sıfır geliyosa, nokta ve noktadan sonraki değeri txt ye aktarmıyor.(burdan bi hata çıkarmı sorusuna programın çıkartığı txt hep kullandım hiç sorun çıkmadı cevabını veriyorum Smile ). magicopda dediğiniz gibi virgülü noktaya çevirmiyor burda hatalı program. refskille baktığımda ise hiç nokta veya virgüllü sayı yok bu yüzden refskill rahat. itemdataya baktığımda db de virgül ile ayırılıyor sayılar, clientin txtlerinde nokta ile program çıkartığı txtlerde yine nokta ile sıkıntı olmuyor burdada.
bu resimdede dediğimi görebilirsiniz.
OMbZ63.jpg

dbde virgülle clientte nokta ile ayırılıyor sayılar program burda hata yapmıyor. *clean db değil clean client txt olucak orası yanlış yazmışım. bazı yerlerde 3.599999 gibi yazıyor bu db ile client uyumsuzluğundan.
client lerin hata vermesi bence vsro v.188 ait olmayan başka sroların sro_client.exe kullanmalarından kaynaklı.
Cevapla
11.07.2016, Saat: 11:23
#9
HistoricaL
HistoricaL
Konuları:
24
Yorumları:
973
Kayıt Tarihi:
25.07.2015
Rep Puanı:
63
verified_user Yönetici
Cvp: RE: Trans Pet Stack Arttırmak
(11.07.2016, Saat: 03:25)Nyrox Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10.07.2016, Saat: 12:41)HistoricaL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10.07.2016, Saat: 03:47)Nyrox Adlı Kullanıcıdan Alıntı: dbtomedia programının çıkardığı itemdata_xxx.txt,charcterdata_xxx.txt,skilldata_xxx.txtleri hep kullanıyorum bana hiç sorun çıkartmıyor.

Konudaki uyarıyı indirip okudun mu? senin konuyu güncellemiştim. Ben açtığım sw de bizzat sorun yaşayım sorunun ne olduğunu anlamamıştım ilk başta. isteyen kişiler ismi geçen txt'leri orjinal halleri ve dbtomedia'nın verdiği txt'ler ile karşılaştırıp demek istediğimi gözlemleyebilir.
Skilldatayı komple _refskill'den kopyala ve enc'lere paylaştır. Muhtemelen oyna giremez crash yersin. Her db+client böyle değil. Elden geçenler bunu yapmaz. ama piyasadaki db+clientlerin %90ı bu şekilde. 
magicoption.txt'yi bozarak veriyor mesela. uyarıyı okuduysanız ondada 0.5 olması gereken bir değer mediaya 5 diye geçiyor. bu ve bunun gibi sebeplerden ötürü immortal ve astralim bozulmuştu benim oynumda.
Aynı mantığı kalkıpta itemdata'da neden yapmasın. virgülü noktayı ayırt etmeden çatır çatır veri alıyor. hatta bazen o noktayı virgülü kafasına göre ortadan kaldırıyor; bknz: magicoption.
Bahsetmek ve anlatmak istediğim konu bu.
programı inceledim bide ne gördüm zaten db ile client birbirine uyumlu değilmiş Smile program nokta yada virgülden sonra sıfır geliyosa, nokta ve noktadan sonraki değeri txt ye aktarmıyor.(burdan bi hata çıkarmı sorusuna programın çıkartığı txt hep kullandım hiç sorun çıkmadı cevabını veriyorum Smile ). magicopda dediğiniz gibi virgülü noktaya çevirmiyor burda hatalı program. refskille baktığımda ise hiç nokta veya virgüllü sayı yok bu yüzden refskill rahat. itemdataya baktığımda db de virgül ile ayırılıyor sayılar, clientin txtlerinde nokta ile program çıkartığı txtlerde yine nokta ile sıkıntı olmuyor burdada.
bu resimdede dediğimi görebilirsiniz.
OMbZ63.jpg

dbde virgülle clientte nokta ile ayırılıyor sayılar program burda hata yapmıyor. *clean db değil clean client txt olucak orası yanlış yazmışım. bazı yerlerde 3.599999 gibi yazıyor bu db ile client uyumsuzluğundan.
client lerin hata vermesi bence vsro v.188 ait olmayan başka sroların sro_client.exe kullanmalarından kaynaklı.

Olabilir Smile
Ben skilldata'ları komple mediaya atınca crash veriyor bu sorun birçok db de var. bir ara amelelik edip nerde olduğunu buldum. Ama aradan çok zaman geçti. skilldatalardn birinde  clientte olmaması gereken bir skill vardı. Bu sadece bnm db'de değil bir çoğunda var. denedim çünkü Smile
sende hata vermiyorsa şanslısın
İmza: @HistoricaL
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Trans Pet Inventory dogukan41 5 256 04.10.2016, Saat: 00:35
Son Yorum: conem
  Stack Hakkında. dogukan41 1 110 22.09.2016, Saat: 05:18
Son Yorum: Kaisys
  Coin Stack dogukan41 3 172 20.09.2016, Saat: 22:46
Son Yorum: PurePower

Hızlı Menü:



[-]
monetization_on Reklam (728x90)
Reklam Ver
Reklam vermek istiyorum?