Skip to main content
Merhaba, Ziyaretçi!

Bizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz!

Sitemizden daha iyi yararlanabilmek için "Giriş" yapmalı ya da "Kayıt" olmalısınız ;)

("vSro Forum - vSro Rehberi" ayrıcalıktır!)

vSro Forum - vSro Rehberi ve Paylaşımları
f8 filter
Sun World
Raymond

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

SORU MagicStone yerdeyken parlamıyor
MagicStone yerdeyken parlamıyor
#1
Son Düzenleme: 23.01.2016, Saat: 00:07, Düzenleyen: PurePower.
Ya Beyler kafayı yemek üzereyim.Magicstoneler yerdeyken parlamıyor.Parlayan sw den hem server dep hemde resinfonun skillefect.txt si aldım hemde gittim particles.pk yi aldım parlamıyor arkadaş
Cevapla
RE: MagicStone yerdeyken parlamıyor
#2
esc options sağ en altdaki efekt seçeneğini all yap sonra oradan uzaklaş gel veya return at

konu başlığını tam olarak yazarsanız memnun olurum hocam düzenledim ben şimdilik
Cevapla
Cvp: MagicStone yerdeyken parlamıyor
#3
(18.01.2016, Saat: 00:39)PurePower Adlı Kullanıcıdan Alıntı: esc options sağ en altdaki efekt seçeneğini all yap sonra oradan uzaklaş gel veya return at

konu başlığını tam olarak yazarsanız memnun olurum hocam düzenledim ben şimdilik

yok birader zaten öyleydi gene denedim yine yok.
Cevapla
Cvp: MagicStone yerdeyken parlamıyor
#4
(18.01.2016, Saat: 00:52)vSionic Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18.01.2016, Saat: 00:39)PurePower Adlı Kullanıcıdan Alıntı: esc options sağ en altdaki efekt seçeneğini all yap sonra oradan uzaklaş gel veya return at

konu başlığını tam olarak yazarsanız memnun olurum hocam düzenledim ben şimdilik

yok birader zaten öyleydi gene denedim yine yok.

dediklerinden hariç aklıma o geldi.
Cevapla
RE: MagicStone yerdeyken parlamıyor
#5
drop bsr'sinide aktardınmı media dosyana
Cevapla
Cvp: MagicStone yerdeyken parlamıyor
#6
(18.01.2016, Saat: 01:13)Nyrox Adlı Kullanıcıdan Alıntı: drop bsr'sinide aktardınmı media dosyana

drop bsr si derken? bsr ler data da değil mi? ya zaten skillefect dosyasında stoneleri veya tabletleri bulamadım ki örnek olsa diğerlerinide yapıcam.Ama çalışan serverden aldım skillefeckti koydum yine olmadı skillefect değilde başka bir txt de mi işlem yapıcam acaba bunun için
Cevapla
Cvp: MagicStone yerdeyken parlamıyor
#7
(18.01.2016, Saat: 01:30)vSionic Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18.01.2016, Saat: 01:13)Nyrox Adlı Kullanıcıdan Alıntı: drop bsr'sinide aktardınmı media dosyana

drop bsr si derken? bsr ler data da değil mi? ya zaten skillefect dosyasında stoneleri veya tabletleri bulamadım ki örnek olsa diğerlerinide yapıcam.Ama çalışan serverden aldım skillefeckti koydum yine olmadı skillefect değilde başka bir txt de mi işlem yapıcam acaba bunun için

itemin yerdeki görünüşünü değiştireceksin.
Cevapla
Cvp: MagicStone yerdeyken parlamıyor
#8
(18.01.2016, Saat: 01:36)PurePower Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18.01.2016, Saat: 01:30)vSionic Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18.01.2016, Saat: 01:13)Nyrox Adlı Kullanıcıdan Alıntı: drop bsr'sinide aktardınmı media dosyana

drop bsr si derken? bsr ler data da değil mi? ya zaten skillefect dosyasında stoneleri veya tabletleri bulamadım ki örnek olsa diğerlerinide yapıcam.Ama çalışan serverden aldım skillefeckti koydum yine olmadı skillefect değilde başka bir txt de mi işlem yapıcam acaba bunun için

itemin yerdeki görünüşünü değiştireceksin.
refobjcommon ve ıtemdatada tablettede, stonedede drop_archemy.bsr olarak gözüküyor.Bunları tek tek mi değiştiricem? bunun efecti falan yokmu vsronun tabanında ?
Cevapla
Cvp: MagicStone yerdeyken parlamıyor
#9
(18.01.2016, Saat: 01:49)vSionic Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18.01.2016, Saat: 01:36)PurePower Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18.01.2016, Saat: 01:30)vSionic Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18.01.2016, Saat: 01:13)Nyrox Adlı Kullanıcıdan Alıntı: drop bsr'sinide aktardınmı media dosyana

drop bsr si derken? bsr ler data da değil mi? ya zaten skillefect dosyasında stoneleri veya tabletleri bulamadım ki örnek olsa diğerlerinide yapıcam.Ama çalışan serverden aldım skillefeckti koydum yine olmadı skillefect değilde başka bir txt de mi işlem yapıcam acaba bunun için

itemin yerdeki görünüşünü değiştireceksin.
refobjcommon ve ıtemdatada tablettede, stonedede drop_archemy.bsr olarak gözüküyor.Bunları tek tek mi değiştiricem? bunun efecti falan yokmu vsronun tabanında ?

bsr yi magicstonenin bsr'sini bulup onunla değiştireceksin.
Cevapla
Cvp: MagicStone yerdeyken parlamıyor
#10
(18.01.2016, Saat: 02:00)PurePower Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18.01.2016, Saat: 01:49)vSionic Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18.01.2016, Saat: 01:36)PurePower Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18.01.2016, Saat: 01:30)vSionic Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18.01.2016, Saat: 01:13)Nyrox Adlı Kullanıcıdan Alıntı: drop bsr'sinide aktardınmı media dosyana

drop bsr si derken? bsr ler data da değil mi? ya zaten skillefect dosyasında stoneleri veya tabletleri bulamadım ki örnek olsa diğerlerinide yapıcam.Ama çalışan serverden aldım skillefeckti koydum yine olmadı skillefect değilde başka bir txt de mi işlem yapıcam acaba bunun için

itemin yerdeki görünüşünü değiştireceksin.
refobjcommon ve ıtemdatada tablettede, stonedede drop_archemy.bsr olarak gözüküyor.Bunları tek tek mi değiştiricem? bunun efecti falan yokmu vsronun tabanında ?

bsr yi magicstonenin bsr'sini bulup onunla değiştireceksin.

abi bsr dosyalarını nasıl acıcaz ki bakalım hangisi stone .bsr'si.Zaten diğer sw lerin medialarına bakıyorum onlarında aynı drop_archemy.bsr kullanıyor.Bunun biryerlerinde efect ayarı var heralde de uğraşamıcam bu gece artık yarın sabahtan bakarım.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  SORU VSRO SİLAH PARLAMIYOR evonred 3 394 25.01.2017, Saat: 00:15
Son Yorum: evonred

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi